Skip to main content

Ik wil graag 1 Arris tvontvanger omruilen omdat deze stuk is; aansluiting naar stroom werkt niet meer. Daarnaast hebben we een nieuwe Nanocell tv gekocht, maar is het beeld niet mooi. En dit ligt niet aan de tv en de HDMI kabel, want die zijn al vervangen. De tv zelfs al 2x, maar het probleem blijft. Dus het moet aan de glasvezel of de ontvangers liggen.

Graag jullie adviezen

Beste @Monique vWJ,

Dat is erg vervelend dat de tv ontvanger stuk is. Je kunt morgen vanaf 9:00 uur bellen met 0800-0402.

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Als je niet wilt bellen dan kunnen ze het ook op het forum regelen. Maar dat eventueel 2 dagen duren voordat hier een moderator reageert.


@Monique vWJ Welkom op het forum. 

Ik zie dat @Dennis Schreve je al goed op weg geholpen heeft. Is het ondertussen al gelukt om contact met mijn collega's te krijgen? 

Zo niet, zou je dan inderdaad je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik kan doen! :)