Skip to main content

Ik krijg een dubbele afrekening op mijn factuur over de maand januari, 2x € 7,10. Ik ben in januari naar KPN overgestapt, dus zou 1x moeten kloppen. Zie factuur

Blad 2 van 2
Factuurdatum 7 februari 2021
Factuurkenmerk 11174646786

Interactieve TV met een TV-ontvanger 7,10
Interactieve TV met een TV-ontvanger 7,10

Graag uitleg.

Word de ene regel niet bijgeteld en de andere regel afgetrokken? Omdat u het misschien 6 maanden gratis heeft ofzo?


Goedemiddag, 

Ik heb exact hetzelfde, dus wel benieuwd of iemand weet hoe dit zit. Lijkt niet opgeteld en afgetrokken te zijn bij mij.


@Rob Driessen @GJDokter Welkom op het forum. 

Ik controleer graag voor jullie hoe dit zit. Zouden jullie daarom beide je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik de facturen er bij pakken en uitzoeken hoe het zit! 


Heb het forumprofiel ingevuld. Maar waarom is dit een verplichting om mijn gegevens eerst aan onbekenden te geven? Beantwoordt gewoon mijn vraag, dank U.


@Rob Driessen Het is uiteraard geen verplichting, maar op basis van alleen je naam kan ik je gegevens helaas niet vinden. Daarnaast zijn de gegevens die je invult alleen zichtbaar voor KPN moderators. 

Ook moet ik zeker weten dat ik de juiste persoon voor mij heb, vandaar de vraag om je gegevens! :) 

Ik heb het voor je nagelopen en zie inderdaad dat er 7,10 teveel in rekening gebracht is op deze factuur. Ik heb hiervoor een credit ingevoerd, dit bedrag zal verrekend worden op de volgende factuur. 


Alleen jammer dat dit nu al de derde vergissing is in mijn nadeel;, zie eerdere mails.

Maar toch bedankt.


@Rob Driessen Inderdaad erg vervelend dat dit nu voor de derde keer gebeurt. Ik hoop dat het in de toekomst niet meer voorkomt. :)