Skip to main content

Ik woon in het buitengebied, het extra modem doet het niet, onderzoek gestart, uitkomst : vermoedelijk rekening niet voldaan : onzin, ik betaal altijd alles. Heeft iemand een telefoon nummer van de KPN ? Dank

admin: eigen topic aangemaakt

Ik woon in het buitengebied, het extra modem doet het niet, onderzoek gestart, uitkomst : vermoedelijk rekening niet voldaan : onzin, ik betaal altijd alles. Heeft iemand een telefoon nummer van de KPN ? Dank


Telefoon nummer van KPN is
0800 0402


Dank je wel, Brian !


Hoi @Peureux! Welkom op het KPN Forum :grin: .

 

Is het gelukt met de klantenservice en het werkend krijgen van het modem? 


Hoi @Peureux 

 

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Helaas, de tv doet het niet


Hoi @Peureux!

 

Wat werkt er niet aan de televisie? Ik raad je aan de storingspagina voor televisie eens te bekijken. 


TV werkt al weken niet, geen zin om op alle domme vragen van KPN te antwoorden : “ heeft u dit geprobeerd, heeft u dat geprobeerd “ , werkt gewoon niet en als 72 jarige is tv misschien wel een beetje afleiding, woon alleen.


Het spijt me zeer, maar als ik niet weet wat het probleem precies is dan kan ik je ook niet verder helpen.

Ik begrijp heel goed dat je gewoon wil dat het werkt. Mocht je dus via deze weg verder geholpen willen worden, dan hoor ik graag wat het probleem is.

Krijg je bijvoorbeeld een foutcode of foutmelding te zien op de tv? Zo niet, wat gebeurt er dan?


Reageer