Skip to main content

Ik heb vorige week via MijnKPN 4k aangezet, en daar een bevestiging van ontvangen. Maar wordt er nu ook een nieuwe ontvanger opgestuurd? Dat blijkt namelijk nergens uit maar het is me vooral om de ontvanger te doen. 

Welke ontvanger heeft u nu? Het kan zijn dat er een kleine vertraging zit tussen de bestelling en her opsturen.

Vul vast u profiel in zodat medewerkers mee kunnen kijken.


Ik heb nu de Arris VIP2952. 


Die moet inderdaad vervangen worden. Wacht even de reactie af van een medewerker hier of bel met 0800-0402


@Veer78 Heb je inmiddels al wat meer duidelijkheid gekregen? Heb je twee ontvangers in gebruik en moet één van deze ontvangers nog vervangen worden voor een 4K-ontvanger? Ik kom op basis van jouw profiel namelijk twee ontvangers tegen. 


@Remco_ , ik heb nu inderdaad 2 ontvangers in gebruik, maar nog geen nieuwe exemplaren, geschikt voor 4K, ontvangen of gehoord wanneer ik de ontvangers mag verwachten.


Volgens mijn gegevens zou er ook al een 4K model aangesloten zijn op de Experia Box als ik de verbinding zo doormeet. Dat zou dan om de Arris 5202 gaan een klein vierkant zwart kastje. Die ondersteunt 4K namelijk. Is die aangesloten op een 4K tv?