Skip to main content

Bluetooth,

 

Beste,

Ik heb de 4K decoder deze is aan de bose650 gekoppeld is er een mogelijkheid dat als ik de bose aanzet ook de 4K decoder aanzet (staan beide in een kast) ik kan wel met de bose ab het geluid en zenders van de 4K bedienen maar aan/uit lukt niet. Ik zou graag de bose ab hiervoor willen gebruiken is uitgebreider. Ik heb ook een ir oogje geplakt maar werkt ook niet.

alvast bedankt.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hallo,

ik heb de Arris 4K decoder ab werkt via Bluetooth de tv en Arris zijn aangesloten op de bose 650 lifestyle ik schakel alles met de ab van bose werkt met RF signaal alles staat in een gesloten kast. Als ik de ab van bose inschakel gaat de tv ook aan alleen de Arris niet. Als ik met de ab van de Arris deze aanzet kan ik wel met de ab van bose de gehele Arris bedienen alleen aan en uitzetten met de bose ab werkt niet.

ik weet dat RF en Bluetooth verschillende signalen zijn maar vind het vreemd dat ik alles kan schakelen behalve aan uit op de Arris.

Ook heb ik oogjes geplakt maar dit werkt ook niet op de Arris wel op de dvd mediaplayer enz.

Alvast dank voor de moeite!

gr Guus

*****************

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy én een eigen topic voor je aangemaakt.

*Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic. 


Dit gaat nooit werken omdat KPN meent de HDMI uitgang altijd signaal moet hebben (beeld of de opmerking van aanzetten). Jouw Bose (en alle andere merken uiteraard) snappen dit verschil niet en hoe zouden ze dat ook moeten kunnen?