Skip to main content
Ziggo heeft al 4K zenders en decoders/encoders.



Alle pakketten van Ziggo hebben al 4K TV aanbod.

Snelheden zijn veel hoger dan die van KPN.



Ik twijfel of KPN ook zo een gelijke abonnement aanbied.
Je hebt je al goed ingelezen op de website van de oranje concullega’s. Heb je dit ook al gedaan op de website van KPN?
Ziggo heeft maar 1 TV zender in 4K, en KPN heeft er 3. En KPN heeft 4K On Demand, en ik heb 200 Mbit/s aan internet verbinding.
Ziggo heeft maar 1 TV zender in 4K, en KPN heeft er 3. En KPN heeft 4K On Demand, en ik heb 200 Mbit/s aan internet verbinding.

Het zijn er toch vier tegenwoordig?





Overigens zal 894 wel weer een tikfoutje zijn en wordt waarschijnlijk kanaal 694 bedoeld.

Bron.


Ziggo heeft maar 1 TV zender in 4K, en KPN heeft er 3. En KPN heeft 4K On Demand, en ik heb 200 Mbit/s aan internet verbinding.Het zijn er toch vier tegenwoordig?





Overigens zal 894 wel weer een tikfoutje zijn en wordt waarschijnlijk kanaal 694 bedoeld.


@wjb Eurosport 4K??? Volgens mij hebben we die niet! Typefout oké, maar 694 is er niet. Waar heb je deze afbeelding bij gevonden? 🤔 Als die in de lijst staat dan moet kpn die weergeven op de 4K ontvanger.
Inmiddels gevonden! KPN heeft wat uit te leggen, want die staat inderdaad in de zenderlijst. (PDF) Dan moet KPN deze doorgeven! 🤔
Het zou een hele vooruitgang zijn als die er bij kwam.

Het beeld in 4K is vele malen beter dan in HD

Niet alleen scherper maar het beeld geeft mooiere heldere kleuren.

Als je tenminste de HDR goed afgesteld hebt



Eurosport 4K

Arte UHD

Nasa UHD

RTL UHD
Ziggo heeft al 4K zenders en decoders/encoders.



Alle pakketten van Ziggo hebben al 4K TV aanbod.

Snelheden zijn veel hoger dan die van KPN.





Je vergelijkt appels en peren.



Het is net of je verteld dat een Volvo vrachtwagen met 2500Pk veel sneller is dan een formule 1 wagen die 750 pk heeft. KPN is een telefoonaanbieder die over ADSL de digitale verbinding aanbied. Ziggo een kabelaanbieder die dat over Coax doet.
KPN is een telefoonaanbieder die over ADSL de digitale verbinding aanbied.

Je hebt wel een heel ouderwets beeld van KPN. 😉

Ik heb al jaren een glasvezelaansluiting bij KPN met een maximale snelheid van 500/500Mbps.


KPN is een telefoonaanbieder die over ADSL de digitale verbinding aanbied.Je hebt wel een heel ouderwets beeld van KPN. 😉





Ik heb al jaren een glasvezelaansluiting bij KPN met een maximale snelheid van 500/500Mbps.




Ik wist dat er iets er bij mij door slipte, maar volgens mij is een glasvezelaansluiting en coax dan vergelijkbaar met een straaljager en een vrachtwagen. 😂 Bedankt voor je opmerking



(Ik zit bijna bovenop een KPN telefooncentrale met verbeterd koper, dus kan nog wel even wachten op glasvezel)
Ha @Power Flower, goed dat je je zo inleest! Ik zie dat je hierboven ook al veel adviezen en informatie hebt gekregen. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten? We helpen je er graag verder mee.
Ik denk dat de vergelijking straaljager vrachtwagen niet helemaal eerlijk is. Op een coax-aansluiting kun je relatief makkelijk opschalen qua snelheid maar heeft een relatief hoge latency, terwijl *dsl heel erg afhankelijk is van de afstand tot de centrale. Glasvezel daarentegen heeft een bijna onbeperkte capaciteit met een erg lage latency. Vanuit dat oogpunt is glasvezel het internettransportmedium van de toekomst.



Om de vergelijking eerlijk te houden, zou je kunnen zeggen dat coax een vrachtwagen is met een bescheiden vermogen (bijvoorbeeld 450 pk) die langzaam optrekt, maar wel een grote laadbak heeft en dus veel tegelijk meeneemt, *dsl een iets kleinere vrachtwagen met een beperkt bereik, hoe verder van de centrale, hoe minder hij tegelijk mee kan nemen, en glasvezel is dan een vrachtwagen met een erg groot vermogen (750pk of een Tesla Semi die nog niet op de markt is), trekt onwijs snel op en kan bijna oneindig veel vracht meenemen.
Ziggo heeft maar 1 TV zender in 4K, en KPN heeft er 3. En KPN heeft 4K On Demand, en ik heb 200 Mbit/s aan internet verbinding.

Het zijn er toch vier tegenwoordig?

Overigens zal 894 wel weer een tikfoutje zijn en wordt waarschijnlijk kanaal 694 bedoeld.

@wjb Eurosport 4K??? Volgens mij hebben we die niet! Typefout oké, maar 694 is er niet. Waar heb je deze afbeelding bij gevonden? 🤔 Als die in de lijst staat dan moet kpn die weergeven op de 4K ontvanger.


Beste kpn moderators, ik heb nog steeds geen Eurosport 4K, @Marcia_ ??? 🤔
Inmiddels is de zenderlijst aangepast, helaas geen Eurosport 4K:


Nee, was inderdaad een foutje. Sorry daarvoor!
Kan ook eigenlijk niet want Eurosport 4K zendt alleen maar uit als ze een 4K uitzending hebben met tennissen en die zijn er niet zoveel.

Zou mooi zijn als ze een reguliere 4K sportzender worden.