Skip to main content

Ben nu al een hele tijd bezig met dit probleem.

KPN, de service is momenteel zwaar k.t.

Sorry dat ik dat zo moet zeggen,maar ik meen het.

Kan het zijn dat ik een nieuw kastje nodig heb?  Heb de arris vip2952 v2

En een lg 4k smart tv.

 

Heeft u ook een 4k abonnement. er zijn daar 4k Decoder voor beste Minoes66👍


Welk merk tv heb je? Zet in de VIP2952 (die levert geen 4k UHD tv, alleen HD) de beeldscherminstelling eens op 1080i, of staat die daar al op?


Zit de HDMI-kabel wel goed in je LG TV en ook in je Vip2952?
Probeer anders eerst eens of je het geluid ook met de LG-afstandsbediening kunt regelen. 

Zo ja dan moet je de KPN-afstandsbediening instellen op je TV.


Sorry, het merk was me even ontgaan. Ik heb ook een LG 4k TV en een VIP2952V2, ingesteld op 1080i. Werkt bij mij als een speer. Maar dus geen 4k content via de ontvanger, wel via de apps van de tv zelf, ook al maak ik daar weinig gebruik van.


Hi @Minoes66 welkom op ons forum. Ik begrijp dat je geen geluid hebt als je via je televisie ontvanger tv kijkt? Had je de adviezen van @Henk2304 @huistijger al geprobeerd? Anders gaan ik we samen opzoek naar een goede oplossing. Kan je me aangeven wat voor storingen je ervaart en hoe je televisie ontvanger verbonden is aan het modem? Ik hoor graag van je! 


Vindt het wel raar dat er wel beeld is maar geen geluid, is er al een andere HDMI kabel gebruikt? Of een andere HDMI aansluiting? Dit gewoon om uit te sluiten of het niet aan de TV ligt. Er hoeft maar een kleine storing te zijn in de aansluiting of kabel dan werkt het al niet goed. Dit heb ik ook meegemaakt, maar ik had een nieuwe TV nodig. Gelukkig kon ik hem omruilen. 😉


Hi @Minoes66, Erg slim om gebruik te maken van de kennis en kunde die we hier hebben. Ben benieuwd of het inmiddels is gelukt. We horen het hier graag 🙂


Hi@Minoes66, Erg slim om gebruik te maken van de kennis en kunde die we hier hebben. Ben benieuwd of het inmiddels is gelukt. We horen het hier graag 🙂

Hallo@Jiske_ helaas is het probleem nog niet opgelost,@Minoes66 had alweer een nieuwe topic voor dit probleem aangemaakt, maar ik heb al gezegd dat we het hier op deze topic verder het probleem gaan onderzoeken. Want anders wordt het onoverzichtelijk. 
 

Minoes, wat vervelend dat het niet probleem nog niet is opgelost, je vroeg in de vorige topic om een nieuwe TV ontvanger, hopelijk kan@Jiske_ je daarmee helpen. 😉👍🏼


Super dank je wel @Dennis Schreve, het is inderdaad niet nodig om een nieuw topic aan te maken :slight_smile:  Wel is het belangrijk om te kijken waar het probleem ligt, aangezien het beeld wel werkt is er kans dat een nieuwe ontvanger het probleem niet oplost. Om dit zeker te weten heb ik wel meer informatie van je nodig @Minoes66!

 

Kan je mij het volgende vertellen? 

  • Hoe is je ontvanger verbonden met het modem en heb je, mocht je een draadloze verbindingsset hebben dit al een reset gegeven
  • Had je al een keer een andere HDMI kabel of poort geprobeerd op je televisie? 
  • Had je de televisie ontvanger al een keer een reset gegeven? 

Ik hoor graag van je! 


Ontvanger is met een kabel verbonden aan de modem. Andere poort, andere kabel, gereset, 1080i, etc etc. . Ga vanmiddag weer andere HDMI kabel halen. Iemand een suggestie voor een merk of iets?


Reageer