Ben nu al een hele tijd bezig met dit probleem.
KPN, de service is momenteel zwaar k.t.
Sorry dat ik dat zo moet zeggen,maar ik meen het.
Kan het zijn dat ik een nieuw kastje nodig heb? Heb de arris vip2952 v2
En een lg 4k smart tv.
Ben nu al een hele tijd bezig met dit probleem.
KPN, de service is momenteel zwaar k.t.
Sorry dat ik dat zo moet zeggen,maar ik meen het.
Kan het zijn dat ik een nieuw kastje nodig heb? Heb de arris vip2952 v2
En een lg 4k smart tv.
Heeft u ook een 4k abonnement. er zijn daar 4k Decoder voor beste Minoes66
Welk merk tv heb je? Zet in de VIP2952 (die levert geen 4k UHD tv, alleen HD) de beeldscherminstelling eens op 1080i, of staat die daar al op?
Zit de HDMI-kabel wel goed in je LG TV en ook in je Vip2952?
Probeer anders eerst eens of je het geluid ook met de LG-afstandsbediening kunt regelen.
Zo ja dan moet je de KPN-afstandsbediening instellen op je TV.
Sorry, het merk was me even ontgaan. Ik heb ook een LG 4k TV en een VIP2952V2, ingesteld op 1080i. Werkt bij mij als een speer. Maar dus geen 4k content via de ontvanger, wel via de apps van de tv zelf, ook al maak ik daar weinig gebruik van.
Hi
Vindt het wel raar dat er wel beeld is maar geen geluid, is er al een andere HDMI kabel gebruikt? Of een andere HDMI aansluiting? Dit gewoon om uit te sluiten of het niet aan de TV ligt. Er hoeft maar een kleine storing te zijn in de aansluiting of kabel dan werkt het al niet goed. Dit heb ik ook meegemaakt, maar ik had een nieuwe TV nodig. Gelukkig kon ik hem omruilen.
Hi
Hi
Hallo
Minoes, wat vervelend dat het niet probleem nog niet is opgelost, je vroeg in de vorige topic om een nieuwe TV ontvanger, hopelijk kan
Super dank je wel
Kan je mij het volgende vertellen?
Ik hoor graag van je!
Ontvanger is met een kabel verbonden aan de modem. Andere poort, andere kabel, gereset, 1080i, etc etc. . Ga vanmiddag weer andere HDMI kabel halen. Iemand een suggestie voor een merk of iets?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.