Skip to main content

Goedemiddag,

 

Tijdens de acceptatie met uw verkoopmedewerker heeft hij toegezegd dat A3media en Mediaset in het zenderpakket zitten van KPN. Dat is een voorwaarde van mij. Bij iTV zie ik die niet, dus graag ontvang ik van u een bevestiging dat deze zenders weldegelijk in het pakket zitten. Mochten ze niet in het pakket zitten dan kan ik vanmiddag nog al mijn bestellingen annuleren.

 

Met vriendelijke groeten

A3media zegt mij al helemaal niks. Deze wordt bij mij weten door geen enkele Nederlandse provider doorgegeven; ik kan 'm tenminste niet vinden bij KPN, Ziggo, T-mobile. ITaliaanse zender? Of bedoel je Antenna 3, de Spaanse zender (heeft kpn niet).
Het lijkt mij dat deze zender alleen via satelliet te krijgen zal zijn. Of mogelijk een internetstream.

MediaSet Italia heeft kpn ook niet. Als je dezelfde techniek wilt, iptv via internet, dan kan je T-mobile nemen. Die heeft m wel. In het pluspakket.

Ziggo: in aanbod TV Standaard in SD en via een Mediabox XL of een Mediabox Next via een app.


A3media is het bedrijf dat canalen zoals Antena3 exploiteerd. Net zoals Mediaset dat doet met Telecinco. Beide zijn Spaanse zenders. Het is voor mij echt een must om die zenders te kunnen zien anders zie ik geen voordeel t.o.v. Ziggo.


Dan is 't heel eenvoudig: Ziggo.

Dat is niet beschikbaar bij KPN. Geen Spaanse zenders en 1 Italiaanse namelijk Rai Uno.

Waarom zou je naar KPN willen van af Ziggo?

Zenderoverzicht KPN. (via m'n eigen site)

Zenderoverzicht T-mobile.


Wat mij er toe brengt om alles wat ik heb besteld te annuleren is dat men tijdens de verkoop gewoon niet de waarheid verteld om een order binnen te halen. Niet bepaald mijn stijl. Voordat alles is geïnstalleerd walg ik al van KPN. 


Heel vaak hebben degenen die achter de telefoon zitten zelf het product niet. En nemen ze vaak ook niet de moeite om de zenderlijst te raadplegen. Ze werken ook niet in dienst van KPN, en het bedrijf is ingehuurd. Het komt zelfs voor dat ze telefoontjes krijgen van meerdere providers! Dan is een vergissing snel gemaakt.

Dit forum is een betrouwbaarder bron om je vragen te stellen.

Ik heb in mijn vorige bericht ook nog de zenderlijsten van KPN (die dus niet in aanmerking komt) en T-mobile toegevoegd. Die laatste heeft Antenna 3 ook niet. Wel MediaSet Italia.

Verder vraag ik met nog steeds af waarom je weg wilt / wilde bij Ziggo? Ook slechte service? Want hun internet is met 500 Mb/s down niet slecht en straks met Giganet 1000/1000 al helemaal prima. Dat is op een deel van het net al beschikbaar.