Skip to main content

Ik had de aanbieding voor sneller internet gekozen bij de aanbieding voor de thuisblijvers. Ik kan volgens de tekst per 22/4 weer opzeggen. Ik wil opzeggen maar dat lukt niet.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goed dat je hier aangeeft dat het opzeggen van de optie Sneller Internet niet lukt. Hoe probeer je het op te zeggen: via MijnKPN? En krijg je dan ook een foutmelding te zien?

Je hebt jouw klantgegevens al ingevuld, aan de hand daarvan heb ik kunnen zien dat de actieperiode nog niet voorbij is: weet je zeker dat je deze optie nu al wilt stopzetten? Ik hoor het graag, dan maak ik het alsnog voor jou in orde! 
Het stopzetten van opties kan trouwens ook via onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.