Skip to main content

Beste,

 

Ik heb meerdere producten die ik van u afneem. Onlangs heeft u besloten om het menu van de interactieve tv te wijzigen. Ik hoop dat u zelf ook al heeft gezien dat dit zeer traag werkt. Daarnaast heb ik ook internet van jullie, prima verbinding maar ik ben het niet eens dat de KPN super WIFI alleen voor nieuwe klanten is.

Ik heb onlangs een nieuwe TV aangeschaft, mooi groot, smart etc. Ik kan TV kijken via de app, maar ook dit oogt zeer beperkt en kijk liever via een van dde 3 losse ontvangers die wij hebben.

Hhet feit dat ik mij op dit moment aan het orienteren ben of ik over zal stappen naar Ziggo, zegt genoeg denk ik. Met dit aanbod ontvang ik tevens 3 WIFI boosters, heb de optie voor een CI module en kan gebruik makeen van de apps.

Graag wil ik weten wat KPN voor mij kan betekenen als vast klant.

Goedemorgen, Hier op het forum wordt niets met prijzen gedaan.  Daarvoor kunt u bellen 0800-0402.


Ook als vaste klant kunt u gewoon in aanmerking komen voor gratis WiFi versterkers, hiervoor dient u de WiFi manager te doorlopen. Nieuwe klanten kunnen nu als welkomstaanbieding zelf kiezen; korting op het abonnement of gratis super WiFi. Toen u klant bent geworden, heeft u ook gebruik kunnen maken van een actie/korting. Het is dus niet zozeer een kwestie van het er niet mee eens zijn dat nieuwe klanten dit gratis kunnen ontvangen ;)


Ik hoop dat je gelukkig wordt van tv bij Ziggo.

Opnemen kan met CI+ module niet. Ook werkt terugkijken/start v.a. begin niet als je in oud-upc gebied zit.

Opnemen kan met één toestel en alleen met abo met Mediabox XL of Next. De duurdere abonnementen dus!


Goedemorgen @televisie en internet en welkom hier op ons forum :)

 

Het staat je natuurlijk altijd vrij om je te oriënteren maar weet ook dat je ten alle tijden weer welkom bent bij KPN. Jammer om te lezen dat je de update van het tv menu niet als een vooruitgang ervaart. Deze geluiden nemen we natuurlijk hartstikke serieus dus goed dat je hier melding van maakt. Zoals @Joep1965 al aangeeft, kunnen we hier op het forum niks voor je betekenen als het aankomt op prijs of het doen van een aanbod. Om te kijken of hierin iets mogelijk is, kun je altijd bellen met ons gratis nummer (0800 0402). 

 

Wat betreft de gratis Super Wi-Fi actie die voor nieuwe klanten geldt; dit is echt een introductieaanbieding. Iemand die nu nieuw klant bij ons wordt, kan zelf kiezen; korting op het abonnement of gratis Super Wi-Fi. Jij bent ook ooit nieuw klant bij ons geworden en hebt destijds ook gebruik kunnen maken van een actie. Ik ben het er dus niet mee eens dat jij het oneens bent met het feit dat nieuwe klanten gratis Super Wi-Fi kunnen ontvangen 😉 Iedereen kan altijd eenmalig van zo'n aanbod gebruik maken, wel zo fair! Wist je trouwens dat je ook als bestaande klant in aanmerking kunt komen voor gratis Wi-Fi versterkers? Je dient hiervoor aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager (kpn.com/wifimanager). Deze tool kan bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengen en op basis daarvan kun je in aanmerking komen voor KPN Experia Wi-Fi.  


Reageer