Skip to main content

wegens aanschaf 3* TV heb ik mijn abonnement laten aanpassen. Ontving conform de afspraak jl. dinsdag het installatiepakket. Echte de tv moet draadloos worden aan gesloten en de adapter ontbrak .

Mijn huidige TV’s zijn aangesloten d.m.v DWS 650. In de KPN winkel was dit product niet verkrijgbaar

wel een nieuwer type . Ik ben echter niet van plan om 4 nieuwe apparaten te komen daar de huidige installatie perfect werkt. Ik verzoek u mij zo snel mogelijk  een DWS  650 toe te sturen.

Gaarne een bevestiging.

vr.gr.

J.Wiemer


 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

3* TV aansluiten


Hallo @Jan Wiemer, welkom op ons Forum!

Bij een extra tv-ontvanger krijg je niet kosteloos een extra DVS-adapter, die kun je dan zelf bestellen via onze webshop of via onze klantenservice. We hebben geen DVS650 adapters meer beschikbaar, alleen nog DVS1200. Het goede nieuws is dat deze verschillende adapters (DVS650 en DVS 1200) gewoon met elkaar verbonden kunnen worden. Dus als je twee DVS650 adapters hebt, dan kun je één DVS1200 adapter aanschaffen om de derde tv-ontvanger aan te sluiten.


@Jan Wiemer  Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer