Skip to main content

Mijn abonnement loopt af en wil ivm vergelijken een nieuwe deal afsluiten

Hallo @Rob1445,

Helaas geeft KPN geen kortingen aan vaste klanten. Dit is gedaan omdat als alle klanten een korting willen, de prijzen voor alle klanten zullen stijgen en dus de korting in het niets valt. 
Dit is overigens bij alle providers zo, je krijgt een korting als je je aanmeldt als nieuwe klant. Dus elk jaar overstappen is de keuze die het meeste besparing op zal opleveren. 
Je kan altijd kijken in MijnKPN of het voordeliger is om te kijken naar een goedkoper abonnement of opties te verwijderen die je niet gebruikt (om zo maandelijks te besparen).
Mocht dat niet lukken dan kan je ook altijd even bellen met 0800-0402 om te kijken of je abonnement nog bij je past en of je met aanpassingen in je abonnement nog goedkoper uit bent.


Dit is de grootste onzin die ik sinds tijden heb gehoord, graag wil ik dat iemand mij beld hierover, zo niet dan is het afzeggen.


Helaas is dat wel de waarheid @Rob1445. Hier op het forum gaat sowieso niemand je bellen of een aanbod doen. Dus bel zelf even met 0800-0402. Maar de kans dat je een nieuw aanbod krijgt is zeer klein, want dat gebeurd niet meer. 


Hoi @Rob1445 

Via het forum kan ik inderdaad geen kortingen toekennen. Natuurlijk houden we klanten liever bij ons. Omdat je te kennen geeft dat je wilt opzeggen, adviseer ik je om even te bellen met 0800-0402 en ‘opzeggen’ in te spreken. Niet om je daadwerkelijk op te laten zeggen, maar ook mijn collega's zien niet graag klanten vertrekken en mogelijk kunnen ze je overhalen om te blijven. Je bent dan in de beste handen bij mijn collega's. 

Hopelijk blijf je nog lang klant! 


Dank je wel voor de tip.


Reageer