Skip to main content

Mijn schoonvader verhuist op korte termijn naar een verzorgingshuis in Rijssen. In de mail van dat verzorgingshuis staat dat ze een pakket van KPN en Ziggo kunnen aanbieden maar als we KPN bellen (onze leverancier thuis en bij hun huidige adres) zeggen ze dat ze op dat adres geen pakket kunnen aanbieden maar alleen een nieuw Hussel abonnement? De suggestie om via de site te gaan waar dan zou moeten komen te staan dat het een verzorgingshuis is werkt ook niet. Het betreft geen omzetting maar een nieuw abonnement!?

Op dit forum zie ik vaker klachten dat het zooooo moeilijk is e.e.a. te regelen. Ziggo gebeld en zij kunnen het wel direct regelen én tegen lagere kosten! KPN moet zich diep maar dan ook diep schamen dat je voor zoiets van het kastje naar de muur wordt gestuurd!

Hoi @Schulie, welkom hier. 

Goed dat je jouw schoonvader helpt bij het krijgen van internet in het verzorgingstehuis. Had je de webpagina over zorginstellingen al gevonden? Hier staat uitgelegd hoe het werkt met zorginstellingen, dit gaat net wat anders en hebben een eigen telefoonnummer: 0800-0776 mocht het nog nodig zijn. Mijn collega kijkt dan graag mee. Ik vermoed namelijk dat je het regulieren nummer hebt gebeld.Â