Skip to main content

door die verschrikkelijk  irritante reclame abbo opgezegd.

Vooral die mafkees in dat rode pak om van te kotsen!!!

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dat zal opluchten pff. Waar maak je je druk om

 


Welke reclame en welk rode pak?


En dan een account aanmaken om dit hier te delen….mensen blijven me verbazen.


Hoi @nielssch 

Kijk jij nog reclame.
Wow, knap hoor.
Daar kijk ik nooit naar. 


Nou wil ik wel weten waar het over gaat eigenlijk.

Ik zie ook nooit reclame, met dank aan de technische hulpmiddelen.

Een tijdje terug was ik bij een pubquiz waar vragen werden gesteld over reclames, ik wist er maar een enkele.

Misschien kan 

@flevoron 

uit dit onderwerp :

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/opnemen-op-extern-apparaat-via-hdmi-501209#post1008517

helpen


Hier ook geen idee. Reclame? Wat is dat?

Opnemen en overslaan die reclame.

KeesYagi: Ik zie ook nooit reclame, met dank aan de technische hulpmiddelen.


Oh ik begrijp @nielssch wel hoor
Ik kan me ook ergeren aan reclame en soms moet je de hele reclame uitzien om te zien wie deze onzin plaatst. Dan onthou ik die naam zodat ik nooit en te nimmer dat product ga kopen.
Ik kan me ergeren aan die auto-reclames, zingend en feestvierend autorijden zogenaamd, let op het verkeer da's beter dan te feesten in de auto.
Maar meestal doe ik zoals zovelen, nooit live kijken, maar opnemen dan kun je die onzin gelijk doorspoelen.

De handigste optie die er bestaat, doorspoelen. :yum:


Gewoon meteen 7 of 8 minuten overslaan is nóg handiger dan doorspoelen, @huistijger .


En dan te bedenken dat die reclame juist bedoeld is om nieuwe abonnees te werven:thinking: ​​​​​​. Voor glasvezel, mobiel en SuperWifi, niet voor DSL dus blijkbaar:innocent: ​​​​​​. 


Aha, jij weet dus wel waar het over gaat.


Ik had al super wifi voor ik bij de kpn kwam en gebruik het nog steeds, daar heb ik ik geen reclame voor maar mijn vernuft. :joy:


Alsof die reclames van Ziggo niet irritant zijn, zeg. Bloedirri. Je zult maar zo'n opdringerige buurman hebben.

Als ik alle bedrijven zou boycotten met irritante reclame kan ik geen energie meer afnemen, en geen boodschappen meer doen. En geen ….


Heeft Ziggo ook niet zo'n reclame waar een mevrouw giga vreemd overal doorheen knalt?


Heeft Ziggo ook niet zo'n reclame waar een mevrouw giga vreemd overal doorheen knalt?

Hallo @obelisk Nee, dat is T-Mobile:rofl:

Dit is mijn 5.000e reactie:older_man:


Gewoon meteen 7 of 8 minuten overslaan is nóg handiger dan doorspoelen, @huistijger .

Geen last meer van met die nieuwe firmware op de TV ontvanger. Voordat ik het programma begint springt ie vanzelf 5 minuten vooruit. Daarnaast zit er een blauwe knop, en als ik die indruk, gaat ie weer 5 minuten vooruit. Maar die functie die Peter gebruikt werkt ook. Alleen bij de commerciële zenders zal die 5 min-knop het niet doen, want dan ben je verplicht om reclame te kijken.


Heeft Ziggo ook niet zo'n reclame waar een mevrouw giga vreemd overal doorheen knalt?

Hallo @obelisk Nee, dat is T-Mobile:rofl:

Dit is mijn 5.000e reactie:older_man:

Zo goed let ik dus op bij de reclame… gefeliciteerd trouwens.


Reageer