Skip to main content
Als ik, of mijn kinderen een serie kijken via het on demand gedeelte moeten we iedere aflevering weer opnieuw aanklikken. De nieuwe aflevering start niet automatisch als de oude is afgelopen. Is dat een instelling of is het gewoon niet mogelijk?



Mijn dochter heeft namelijk net nieuwe series ontdekt en ik klik me lam ;)



Johan
Helaas niet mogelijk, zoals bij Netflix, zelfs bij Videoland (via de ontvanger) kan dit nog niet zover ik weet.
Zicht op een KPN oplossing? Ik vind het echt wel een nadeel.
Hi Johnny, welkom hier. Ik loop hier zelf ook tegenaan en weet dat het vaker voorbij is gekomen. Volgens komt dit op korte termijn nog niet, maar ik vraag het hier even na. Kom er nog op terug.
Als ik, of mijn kinderen een serie kijken via het on demand gedeelte moeten we iedere aflevering weer opnieuw aanklikken.



Johan


@Alex_P & @JohnnyQ81 ik denk dat dit ook niet gaat gebeuren dat die automatisch de volgende serie pakt. Het heeft het ook nooit gedaan sinds ik KPN heb en de eerste beginselen van de Interactieve TV heb meegemaakt bij KPN. 🙂 Bij andere providers kan dit ook niet. (Ziggo)
Toch in de leer bij de Netflix ontwikkelaars, meteeen meenemen het beste signaal beschikbaar leveren dus HDglas op 1 indien de verbinding het toelaat.
Toch in de leer bij de Netflix ontwikkelaars, meteeen meenemen het beste signaal beschikbaar leveren dus HDglas op 1 indien de verbinding het toelaat.

Bij Netflix kun je het bij Instellingen aanzetten dat ie de volgende aflevering moet afspelen. Dat heb ik toen gedaan, maar dan krijg je soms de vraag of ik er nog ben. 😂 Dan moet ik op OK drukken, of die dat nu nog doet weet ik niet. Want dat was een paar jaar geleden. 😉👍🏼
Ik heb dit nooit hoeven instellen van het doorspelen of dat ben ik al weer vergeten. Heb al Netflix vanaf de introductie in Nederland.



Klopt na een bepaald aantal afleveringen wordt om bevestiging gevraagd, altijd beter dan eerst terug naar het menu en daar de volgende aflevering kiezen.
Hi all, op zich goed nieuws maar nog niet concreet. Het volgende is het antwoord dat ik heb ontvangen van de mensen die zich hiermee bezighouden. Binnenkort kun je in de apps alle films en series uit het Basis- en Pluspakket terugvinden (via een van de tegels op de Kijken-pagina). Voor de website gaan we hier ook mee aan de slag, maar dat komt in Q2/Q3 pas. De volgende stap voor On Demand wordt dan hoogstwaarschijnlijk binge-watching. We zijn er over aan het brainstormen, maar er is nog niks concreets.Dit staat dus wel op de planning, maar van een concrete datum is nog geen sprake. Zeker niet op korte termijn helaas.
Top, duidelijk antwoord! Ik meld me graag aan als tester 😉

Hallo..is er al meer bekend hierover?