Skip to main content

Hallo KPN,

 

De adapter van mijn Motoroal VIP1583 is stuk. De draden liggen helemaal ‘ bloot’. Kunnen jullie een nieuwe opsturen? Of moet het hele kastje vervangen worden?

 

Hoor graag even.

Groet,

Dennie

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste @DennieKr 

Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. 


Hallo Dennis,

 

Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb net de tool uitgevoerd, maar krijg als resultaat:

 

Controle afgerond

Uit onze meting blijkt dat je Experia Box en de tv-ontvanger(s) geschikt is.


Weet u zeker dat u een Motorola heeft? Want de tool hoort de Motorola wel om te ruilen. Heeft u hem wel aangesloten? 


Sorry, het is een Arris VIP2952


Ik had een beetje op Google gekeken en het verkeerde typenummer aangenomen. Oeps.


Ik had een beetje op Google gekeken en het verkeerde typenummer aangenomen. Oeps.

😂 Geef niks! 🙈 Gebeurd iedereen wel eens. 😉


@DennieKr zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze jou een nieuwe adapter toesturen voor jou Arris 2952. 


@DennieKr zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze jou een nieuwe adapter toesturen voor jou Arris 2952. 

Ik wacht hier ook nog op. :blush: