Skip to main content

Beste KPN,

mijn adapter van mijn experiabox is defect. Het lampje brand niet meer. Ook niet in een ander stopcontact. Kan ik hiervoor een  nieuwe ontvangen?

Fabienne

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Beste @Fabiennevandongen, welkom! Welke Experia Box heb je? Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? We helpen je graag. 


Het gaat om de experia box v9.

Ik heb mijn profielgegevens aangepast


Bedankt @Fabiennevandongen!

Als ik je lijn doormeet, zie ik op het moment een goed werkende verbinding, doet de adapter het inmiddels wel weer? Of hebben jullie als noodoplossing een andere adapter aangesloten? 


Nee we hebben er 2 en 1 daarvan is kapot. Hij is ook uit het stopcontact nu


Je hebt 2 adapters? Of 2 Experia Boxen?

Als alles nu met de 2e correct aan is gesloten en goed werkt, waarom zou je dan nog graag een nieuwe willen ontvangen? :slight_smile:


Mijn tweede adapter doet het niet, dus op mijn tweede televisie kan ik geen tv kijken


Ah, dan gaat het hier dus niet om de adapter van je Experia Box V9 (dat is het modem dat bij de hoofdaansluiting van KPN aangesloten is) maar om 1 van je tv-ontvangers. Ik heb daar nu een nieuwe adapter voor verzonden, die zal je vermoedelijk morgen en anders overmorgen gaan ontvangen!


O oke, sorry voor de verwarring. Bedankt in ieder geval!


Kan gebeuren, we zijn er gelukkig achter gekomen wat er echt aan de hand was :relaxed:

Graag gedaan!