Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb recent een internet/tv abonnement afgesloten die ingaat over enkele weken. Het installatiepakket is nog niet verzonden. Graag zou ik het afleveradres nog willen wijzigen naar mijn huidige adres (zoals in m’n forum profiel staat) aangezien ik nog niet op het nieuwe adres woon. Zou dit nog gewijzigd kunnen worden?

Hi @26espe, welkom en leuk dat jij je vraag hier stelt: dank je wel!

Het installatiepakket is inderdaad nog niet verzonden, dus ik ga mijn best doen om deze naar je huidige adres te laten versturen! Weet, dat als het pakket toch naar je nieuwe adres verzonden wordt en deze niet afgeleverd kan worden, het installatiepakket 7 dagen op je wacht bij een PostNL servicepunt bij je in de buurt. Maar, ik ga mijn best voor je doen! :muscle_tone4:

Wil je het gehele adres, waar het installatiepakket naar toe verzonden moet worden, vermelden in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”? Alvast bedankt!


Hi @26espe, welkom en leuk dat jij je vraag hier stelt: dank je wel!

Het installatiepakket is inderdaad nog niet verzonden, dus ik ga mijn best doen om deze naar je huidige adres te laten versturen! Weet, dat als het pakket toch naar je nieuwe adres verzonden wordt en deze niet afgeleverd kan worden, het installatiepakket 7 dagen op je wacht bij een PostNL servicepunt bij je in de buurt. Maar, ik ga mijn best voor je doen! :muscle_tone4:

Wil je het gehele adres, waar het installatiepakket naar toe verzonden moet worden, vermelden in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”? Alvast bedankt!

Ik heb het gehele adres vermeld in het vakje “persoonlijke opmerkingen”!

 

alvast bedankt! 


@Shyrin_  

 

Ik heb het gehele adres vermeld in het vakje “persoonlijke opmerkingen”!

 

alvast bedankt! 


Gezien, dank je wel! Ik heb het juiste afleveradres voor het installatiepakket doorgegeven aan onze logistieke afdeling!


Gezien, dank je wel! Ik heb het juiste afleveradres voor het installatiepakket doorgegeven aan onze logistieke afdeling!

 

Nou volgens mij niet.. krijg net een track en trace code voor het pakket en het gaat gewoon naar het eerst genoemde adres. Niks veranderd dus. 😓


Ja, het is wel doorgegeven maar blijkbaar niet verwerkt. Gaat het lukken om het installatiepakket daar af te halen of wil je liever dat ik een nieuwe aanvraag (met het gewenste bezorgadres)?