Skip to main content

na een tijd gestoeid te hebben met onze internetverbinding, zie forum hier, lijkt alles tot op heden stabiel. Daarom de vraag naar de eventueel volgende stap.

 

ik ben op de website van KPN eens aan het kijken geweest welke mogelijkheden er zijn voor een compleet pakket, dus ook met tv. Momenteel heb ik tv van ziggo, en van KPN nemen wij hier af 2 mobiele abonnementen, internet thuis met vaste telefoonlijn en overwegen nu in plaats van van ziggo ook tv van KPN hierbij te nemen. Uiteraard voor het gemak, maar ook wat voordeliger lijkt!

 

we zouden dan, zoals ik kan vinden, over dienen te stappen van Compleet naar Hussel(denk ik het beste). Uiteindelijk zouden we dan het volgende kunnen doen denk ik(zie bijlage);

 Dit heb ik ingevuld als nieuw abonnement maar neem aan dat de huidige ‘Compleet’ situatie kan worden  omgezet. Dan zou ik ziggo (33,50 nu hier) kunnen opzeggen en heb ik alles plus iets sneller internet ook. Nu internet+bellen a 50,77. TOtaal dus zo’n 84 euro...

 

is of juist, hebben jullie hier betere tips/adviezen, ...?

 

en meteen nog 1 vraag; is KPN tv ondertussen wel stabiel(herstarts etc.)??

 

en ehm, hoe zet je dit abonnement zo zelf om, als we er voor zouden gaan? En KPN zegt ziggo dan zelf op?


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste board

Hoi @RiiUnity,

Het klopt dat je met een compleet pakket kosten kan besparen. Het is ook nog overzichtelijker, waardoor gemakkelijker.
Met een mobiel abonnement en vaste diensten met tv. kom je inderdaad in aanmerking voor of KPN compleet korting of een Hussel (entertainment) korting.
Voor een  persoonlijk aanbod gebaseerd op je situatie zou ik echt adviseren om contact op te nemen met ons via de chat of telefoon.
Zo kunnen mijn collega's zien welke opties er zijn, wat je eventuele gebruik of wensen zijn. Op die manier een juist aanbod kunnen doen!
Je zou er zelf voor kunnen kiezen om het aan te passen om de Mijn KPN of via de klantenservice. 
De KPN tv is gewoon stabiel, geen problemen mee.


Beste @Laura_ ,

 

Bedankt voor jou reactie!

Middels de chat iemand raadplegen was ook al in me opgekomen,  gister voor ik dit bericht op het forum plaatste heb ik dat zelfs ook gedaan.  Echter bleef het, na enkele regels richting het uiteindelijke advies plots volledig stil.

 

Ik heb graag duidelijkheid hoe ik het best kan bewerkstelligen wat ik in gedachte heb alvorens alles zelf om te zetten en aan te vragen; je gaat het immers toch voor een jaar aan, een foutje kan dan eeg vervelend zijn.

 

Vandaar de post hier,  in de hoop dat een van de kpn medewerkers eens wil kijken naar het geposte screenshot, en mijn huidige abonnementen (2 x mobiel, internet+bellen), en me hierop een advies kan geven, en tevens hoe dit te gaan doen 't beste.

 

In het verleden met m'n internetproblemen is er ook regelmatig in mijn gegevens gekeken, en gezien de chat geen soelaas bood, winkels niet open/prettig zijn vanwege de corona maatregelen, en ik telefonisch niets duidelijk 'zie' van de uiteindelijk te verwachten diensten en kosten, voorafgaand aan evt. afsluiten, hoopte ik dat dit ook hier mee kan.

 

Enige jaren terug werd ik ongewenst gek gebeld door kpn of ik niet volledig 'compleet' wilde worden, en nu heb ik meer het tegenovergestelde bij deze advies vraag...;).


Nou, een kleine update… op 1 of andere manier is de ‘hulp’ niet meer zo sel via meerdere officiële KPN kanalen, dat terzijde, ik ben ook iemand met niet heel veel geduld (meer).

 

ik heb vanmiddag zelf mijn abbo (als het goed is en ik alles goed gedaan heb) omgezet naar Hussel 200Mbps. Met bellen, tv, pluspakket en opnemen pakket. De eerste bevestigingsmail heb ik binnen, met het bericht dat ik verder geïnformeerd wordt middels meerdere mails. Ik ben benieuwd hoe dit alles gaat verlopen, en hoop dat ik niet de toch voorkomende problemen met tv ga krijgen dit ik hier helaas nog regelmatig lees. En uiteraard dat het internet goed en stabiel omhoog gaat en blijft.

 

Daar ik enige tijd geleden mijn vertrouwen echt toch wel een heel eind kwijt was, hoop ik dat dit allemaal dusdanig verloopt en blijft, zodat KPN deze kans aanneemt en in mijn gevalletje al het vertrouwen terug kan winnen. Te beginnen met wat bevestiging dat er achter de schermen in elk geval iets in werking is...!

 

in afwachting blijf ik in de meelees modus gezellig op het forum rondhangen, en ik houd de members desgewenst uiteraard op de hoogte van de ervaringen, ook vanwege de dankbaarheid van mij uit naar de behulpzame mensen hier, enige tijd geleden met de internet problemen!

 

edit: er is iets ondernomen zie ik:)!

ben echter benieuwd wat ik voor die tijd aan spulletjes binnen zou krijgen. Want dat is best snel als dat zo is!

 

 


Goed om te horen dat het gelukt is met het bestellen. 
Fijn dat u ons ook op de hoogte houdt. Mocht er nog een vraag zijn laat het ons weten.