Skip to main content

Ondanks dat er in eerder berichten wordt vermeld dat dit issue opgelost zou zijn ervaren wij recent hetzelfde issue. Blijkbaar dus nog niet definitief opgelost.

Ik begrijp dat opnames niet meer herstelt kunnen worden.

 

Ik zie vragen over hetzelfde issue van ongeveer 2 jaar terug en ongeveer een jaar terug. Met de opmerking dat het opgelost zou zijn.

 

Maar aangezien het nu weer gebeurd: wat wordt er nu gedaan om herhaling in de toekomst te voorkomen?

Wat gebeurt er? U krijgt een foutmelding te zien. Wanneer? Bij welke actie? Wat probeert u al u de foutmelding ziet?


Ik zoek gewoon een opname en probeer die af te spelen. Scherm wordt even zwart en dan komt de fout melding. Niet bij alle opnames. Maar bij sommige. Soms enkele in een opgenomen serie en andere weer niet.


https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/afspelen-mislukt.htm

 


Welkom hier, @Marcel Schreppers! Erg lastig kijken als je regelmatig een foutmelding krijgt. Heb je die nu nog steeds? 

Zo ja, is dat ook bij dezelfde opnames als toen je jouw bericht hier schreef? Of zijn het andere opnames/wisselt het welke opnames het zijn. Kun je dan ook wat meer vertellen over welke tv ontvanger je hebt en hoe deze is aangesloten?


Reageer