Skip to main content

Wie heeft ook slechte ervaringen met de communicatie en niet nakomen van afspraken met KPN? Op dit moment zie ik opzeggen als enige optie .…

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Met deze informatie komen we natuurlijk niet verder. Waarmee kunnen wij u helpen als klant. Komen wij er niet uit, zullen medewerkers meekijken.


Op 14 oktober is een installateur bij mijn moeder geweest. Installatie lukte niet. Vervolgens ontvang ik mail dat er binnen 24 uur contact wordt opgenomen. Niet gebeurd. Dus zelf bellen na 3 dagen. Zelfde belofte. Weer niet gebeld. Op 22 oktober ontvangt mijn moeder brief dat er een monteur komt op …. 19 oktober. dat is knap. Is trouwens ook de 19e niet geweest natuurlijk . weer gebeld. Mocht zelf afspraak maken, maar dat kan pas op 4 november. Dus weer gebeld afgelopen donderdag, werd beloofd dat monteur op zaterdag zou komen. Op vrijdag toch maar weer gebeld want beloofde bevestiging was niet binnen. Afspraak was nergens meer te vinden!!

zou vandaag gebeld worden door back Office. Raad eens? Klopt, natuurlijk niet gebeld. Dus weer zelf gebeld, zou doorverbonden worden met back Office ticket service. Kreeg een bandje met tekst dat door onvoorziene omstandigheden zij niet bereikbaar zijn.

dit is de korte versie! Maar eind van het liedje is dat mijn moeder van 76 al dagen zonder tv zit en ik het woord begrip niet meer kan horen!


Dag @Machteldgreetje Dat is niet fijn, natuurlijk. Afspraken moeten worden nagekomen en als er onverhoopt iets tussenkomt, hoort dat uiteraard duidelijk naar jou of je moeder gecommuniceerd te worden. Ik durf niet te zeggen wat er is gebeurd, maar ik kijk het graag voor je na. Ik heb daar uiteraard de gegevens van je moeder voor nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van haar naam (de naam van de contractant), haarpostcode / huisnummer, haar mobiele nummer en haar klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Gedaan. Heb de gegevens bij opmerkingen vermeld. Contact via mij laten lopen. Bedankt voor de snelle reactie en hopelijke een snelle oplossing


En wat een oplossing! Monteur staat gepland op 3 november! Dat is dus 3 weken nadat er is geprobeerd te zaak te installeren. Betekent dat mijn moeder nog een week zonder tv zit. Indien kpn eerder gehandeld had, had dit voorkomen kunnen worden. En nu maar afwachten of er werkelijk iemand komt. Het is om moedeloos van te worden ....


Hmm, dat duurt inderdaad langer dan we hadden gehoopt :slight_frown: Dit zal inhouden dat er tot die tijd écht geen monteurs beschikbaar zijn, anders zou je moeder hier uiteraard eerder mee worden geholpen. Het is erg kwalijk dat dit allemaal zo moeizaam verlopen is, waardoor ze nu extra lang zonder werkende verbinding zit :slight_frown:

Ik heb jullie verhaal vanmorgen ook doorgestuurd naar de manager van de monteursfadeling, ze zijn daar dus op de hoogte dat dit bij jullie zo mis is gegaan en zullen daar ongetwijfeld lering uit gaan trekken.

Laat  je op de 3e weten of het ook echt allemaal goed is gegaan met het aansluiten?

 


Het lijkt mij sterk dat de planning geen rekening houdt met spoedgevallen en daar ruimte voor vrij houdt. En wat betreft het melden over of het  gelukt is aanstaande dinsdag kan ik kort zijn. De monteur vertrekt niet voordat het werkt, klinkt wellicht als een bedreiging maar dat is het niet. Komt mijn moeder nog in aanmerking voor compensatie ? lijkt mij een goed gebaar, zeker omdat ze een nieuwe klant is, want dit is wel een hele slechte start van een nieuwe relatie ....


Het siert ons niet. Dat ben ik met je eens, @Machteldgreetje . Uiteraard is dit geen kwade opzet. 

Ik beloof nog niks maar laat even weten, zodra je moeder succesvol is aangesloten. Dan kijken we verder. 

 


Wat een verhaal en sneu voor die Mevr die al weken zonder tv zit. Ik hoop voor deze Mevr dat het snel is opgelost.

Ik ga binnen kort ook internet en tv aanvragen, hoop dat het wel wat soepeler loopt.

Anders heb ik toch wel mijn twijfels. 


Goedemiddag,

kreeg om half 11 telefoontje van mijn moeder. Kpn monteur, onaangekondigd, aan de deur. Maar ja, daar ga ik natuurlijk niet over zeuren. Hij heeft alles aangesloten en was zeer behulpzaam. Compliment daarvoor! Mijn moeder blij en ik dus ook. Moet ik nu de afspraak voor aanstaande dinsdag annuleren of regelen jullie dat intern?


Fijn dat de monteur toch vroeger is geweest. De andere afspraak is reeds verwijderd dus daar hoef je niks meer voor te doen.