Skip to main content

Zijn er nog meer codes om Bose te koppelen aan de Arris 5202 afstandsbediening?

Het gaat hier niet om een soundbar, maar om een home cinema set. Bose Lifestyle 135 SLV.


Je wil de soundbar koppelen aan de KPN afstandsbediening @Bolletje64? Of wil je de afstandsbediening koppelen aan je tv die vervolgens het geluid weer doorstuurt naar je home cinema set? In dat laatste geval kun je met behulp van onze tool de juiste koppelcode(s) vinden voor jouw merk en type tv.  


Mijn soundbar (Home cinema set) beschikt niet over audio return channel (ARC) , dus de laatste optie lukt niet. Met de volume knoppen van de KPN  afstandsbediening wil ik dat het geluid over de bose harder en zachter gaat.


Kun jij met de code 9 je soundbar koppelen zoals in de afbeelding beschreven staat? Werkt dit niet, dan heb ik in ieder geval geen oplossing meer ben ik bang. 
 

 


Die optie had ik ook al gevonden en uiteraard geprobeerd. Helaas zonder resultaat. Vind het vreemd dat het met de afstandbediening van vorige aanbieder ( Ziggo) wel lukte. In ieder geval bedankt voor het meedenken.:thumbsup:


Jammer dat dit niet gewerkt heeft. Misschien heeft @wjb de gouden tip voor je om je KPN afstandsbediening direct te koppelen aan je Bose soundbar, mocht het kunnen? 


Ik ben op veel dingen thuis maar afstandsbedieningen zijn niet mijn ding ... :disappointed_relieved:


Reageer