Skip to main content

Ik heb via de website van KPN een nieuwe afstandsbediening besteld omdat die van ons kapotgevallen was. De AB zag er net zo uit als die we hadden, de nieuwe is iets langer en heeft een zwarte achterzijde. 

 

De ontvanger reageert wel maar de tv niet. Wat suggesties op dit forum geprobeerd zoals 

  •  7+9 en dan OK knop. werkt niet; led gaat niet groen braneden
  • en in het het menu is er geen afstandbediening instellen optie 

Ik lees nu op het forum dat ik waarschijnlijk toch de verkeerde afstandsbediening heb. 

De ontvanger is een arris 2952 (heeft zelfs nog een scart uitgang...). 

Moet ik naar een nieuwe ontvanger of kan de afstandsbediening omgewisseld worden?

Schijnbaar een erg ingewikkelde vraag. 


Geen moeilijke vraag maar wel typisch eentje voor een Webcare medewerker. En die zijn momenteel erg druk omdat er zoveel vragen in het forum worden gesteld. Een reactie duurt een paar dagen en in dit geval met het weekend erbij iets langer nog.


Hoi @Bert en greetje, welkom op het Forum!

Zoals door @Ward_ aangegeven hebben we het ontzettend druk. Hierdoor heb ik niet eerder kunnen reageren, sorry!

Het klinkt alsof je een een afstandsbediening hebt gekregen voor onze 4K tv-ontvangers, die kun je niet gebruiken met een HD tv-ontvanger wat de Arris2952 is. Daar gaat het dus mis!

Ik wil graag zorgen dat je de juiste afstandsbediening van ons krijgt. Zou je daarom je gegevens in je profiel kunnen invullen en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Dank je. Ik heb het profiel ingevuld.

gr, Bert

 
 

Bedankt voor het invullen van je gegevens @Bert en greetje. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. :relaxed: Je krijgt hier ter bevestiging een sms over. De afstandsbediening wordt doorgaans binnen twee werkdagen bij jou thuis geleverd en past door de brievenbus. 


Hartelijk bedankt. Moet ik de andere retour doen?

 

 
 

Hartelijk bedankt. Moet ik de andere retour doen?

 

 
 

Hallo @Bert en greetje , nee, een defecte AB kun je bij de lokale milieustraat inleveren.


@Bert en greetje Geen dank! :relaxed:  En wat @JanD zegt klopt helemaal, je mag de andere afstandsbediening inleveren bij een milieustraat.


Reageer