Skip to main content

Heb zelf een medion tv. 

Heb alles geprobeerd om  het  te koppelen  maar te vergeefs 

005 niet  niks niet. Heeft iemand  een idee heb de nieuwe  4 k ontvanger 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Chboet, er zijn verschillende codes die je kan proberen voor de Medion televisie. Als je naar de pagina Afstandsbediening afstemmen of koppelen: volg de stappen | KPN gaat kan je de afstandsbediening kiezen die je nu hebt en de stappen doorlopen. Voor de Medion kan je onder andere de codes 005 009 239 297 328 proberen. Hopelijk lukt het zo. 


Beste liesbeth 

Ik vermoed zelf dat het  een fout betreft de instructies  heb alles geprobeerd  zelfs de snelcode 20. Maar daar wordt aan gegeven...:

Houd 5 sec de menu knop vast.  Doe ik dit dan gaat het menu dus flikkeren 

Heb vroeger wel kpn kunnen koppelen met de huidige tv. 


Welke afstandsbediening heb je? Je kan op https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm plaatjes vinden van alle verschillende afstandsbedieningen. 


Heb de witte ab met zwarte achterkant  zilvere schijf.    Doe niks verkeerd naar mijn weten😉


Dan zouden de codes die ik noemde eerder wel horen te werken, maar bij sommige tv's lukt het koppelen helaas niet. In dat geval zit er niks anders op dan om de afstandsbediening van de tv zelf te blijven gebruiken voor het geluid en het in en uitschakelen van de stand-by.