Skip to main content

woensdag begon de afstand opeens een eigen leven te leiden. dus batt vervangen en opnieuw opgestart. geen succes. woensdagavond een nieuwe besteld. tot op heden niets ontvangen. Handbediening op de ontvanger lis niet voorzien. 1 werkdag zou de leverantie duren. Begrip voor de drukte maar ook niet even een mail ter bevestiging van verzenden. Is er iets mis gegaan met de bestelling ?

 

Hallo @Ton Al ,

De afstandsbediening wordt gewoon per brievenbuspost verstuurd. Heb je iets/niets gezien in de Post-NL-app? 

 


Hoi @Ton Al, welkom hier op het forum!

Wat balen dat de afstandsbediening stuk is gegaan. Ik snap dat je de nieuwe graag snel in huis hebt! @Noordzee stelt een goede vraag overigens. De afstandsbediening wordt met de brievenbuspost meegestuurd en je ontvangt dus geen bevestiging van verzending / Track & Trace link. Je kunt wel in de PostNL app zien of er post naar jou onderweg is.

Staat hij daar ook nog niet tussen? Dan kan dat o.a. door de drukte bij PostNL komen vanwege de kerstdagen en ook nog eens Corona, maar ik wil ook zeker voor je controleren of het bestellen van de afstandsbediening goed is gegaan. Zou je daarvoor jouw gegevens (postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en laatste 3 cijfers van je IBAN) in je profiel willen invullen? Als je hier een seintje geeft zodra je dat hebt gedaan, ga ik voor je kijken!

Ik hoop dat je fijne feestdagen hebt trouwens! :christmas_tree:


@Ton Al  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!