Skip to main content

Welke instructie is de ware, zoals die vermeld staat in de bijgevoegd handleiding of zoals vermeld in het “menu - instellingen - afstandsbediening? :wink:

Vlgs handleiding de knoppen 6 & 7  - 3 seconden lang gelijktijdig indrukken enz.

Vlgs menu OK-knop en P-knop - 3 seconden lang indrukken. Welke de P-knop is, is niet vermeld !!

Zie bijlages.

 

Ik heb geen bluetooth maar probeer het allebij zou ik zeggen .


Volgens mij is stap 1 in de 1e afbeelding om te checken of de “gewone” ir-bediening het doet. De stappen van de 2e afbeelding zijn voor het opzetten van de bluetooth-verbinding. Dat zijn dus twee heel verschillende dingen.


@Jeroen Ruiter 

Ik heb geen idee hou je een eenmaal gekoppelde AB kunt ontkoppelen om een andere koppelprocedure te draaien.


Volgens mij is stap 1 in de 1e afbeelding om te checken of de “gewone” ir-bediening het doet. De stappen van de 2e afbeelding zijn voor het opzetten van de bluetooth-verbinding. Dat zijn dus twee heel verschillende dingen.

Ik lees toch echt dat beide procedures de bedoeling hebben om te koppelen.

Zie het eigenlijk als een boodschap aan KPN om éénduidigheid te scheppen. Als beide procedures werken deze ook beide te verwoorden. Ook aangeven welke de P-knop is.


Na wat experimenteren (batterijen even uit AB verwijderd blijkt dat de procedure 1 (knop 7 & 9) WEL werkt en die volgens het TV scherm NIET.


Welke instructie is de ware, zoals die vermeld staat in de bijgevoegd handleiding of zoals vermeld in het “menu - instellingen - afstandsbediening? :wink:

Vlgs handleiding de knoppen 6 & 7  - 3 seconden lang gelijktijdig indrukken enz.

Vlgs menu OK-knop en P-knop - 3 seconden lang indrukken. Welke de P-knop is, is niet vermeld !!

Zie bijlages.

 


Beste Ton,
Beetje verwarrend inderdaad, en dat ligt (lag) mijns inziens inderdaad aan de tekst van de instructie.
In uw screenshot staat P- knop. Dat "-” teken is echter te interpreteren als koppelteken òf als minteken...

  1. de knop “P”  
  2. de knop “P -”

KPN bedoelt hier “P -” en niet “P”
(Dat is dus de knop onder “P +”)

KPN heeft dat zo te zien wel wat verbeterd zoals hieronder te zien is.