Skip to main content

Ik probeer al 2 dagen kpn klantenservice te bellen. “helaas is de wachttijd langer dan u van ons gewend bent, probeer het later nog een keer” en dus weer 2 euro verder. Het gaat om een afstandsbediening bestellen, hetgeen me online ook niet lukt, wat bij een knop volgende verschijnt steeds het zelfde scherm.

Hoe doorbreek je deze cirkel als niemand je te woord staat!!!!!

Het is tenenkrommend. Rondgeleid bij kpn, maar nog steeds geen afstandsbediening. Vriendelijke woorden, maar geen resultaat. Bij afstands bediening bestellen, knop ga verder ingedrukt en jawel…..steeds dezelfde pagina. En nergens krijg ik iemand te spreken!!!!

 

Admin: topics samengevoegd


Wat gaat er fout dan bij het bestellen? 


Het telefoonnummer van KPN is gratis:

0800-0402 

Dus wat bedoelt u met die "weer 2 euro verder"?

Er zijn meer mensen die het niet lukt om een afstandsbediening te bestellen, zoals bijvoorbeeld in dit topic:

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/afstandsbediening-bestellen-lukt-niet-via-mijnkpn-569269?postid=1566987#post1566987

Heb even geduld. Een KPN medewerker zal dit topic spoedig in behandeling nemen.


@Volkert nuis Is het nog gelukt om een nieuwe afstandsbediening te bestellen of kan ik je daar nog bij helpen? Kun je mij anders jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@Volkert nuis Ik heb geen berichtje meer gezien dus ik ga ervanuit dat het gelukt is 🙂 . Mocht dat niet het geval zijn stuur dan gerust nog even een berichtje!