Skip to main content

Hallo, ik heb dezelfde problemen met de nieuwe afstandsbediening. Dus ligt het niet aan de ontvanger? Hij reageert vreselijk traag, of helemaal niet. Het lampje op de ontvanger brandt dan ook lang, als ie zo traag is. Ik heb t lang laten zitten, maar ik word er gek van. Graag hulp. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste Evenlien

 

Gewoon ab even opnieuw koppelen

zie link

KPN afstandsbediening koppelen of resetten | KPN Community

 

Suc6


Beste Evenlien

 

Gewoon ab even opnieuw koppelen

zie link

KPN afstandsbediening koppelen of resetten | KPN Community

 

Suc6

Dat werkt niet helaas.


Dan de ontvanger resetten aan de achterkant zit klein gaatje tenminste als het de DIW7022 betreft.

ook voor anders ontvangers denk ik dat je een reset moet doen.

suc6

 


Dan de ontvanger resetten aan de achterkant zit klein gaatje tenminste als het de DIW7022 betreft.

ook voor anders ontvangers denk ik dat je een reset moet doen.

suc6

 

Beste thijs, ik heb dit allemaal al gedaan. Net als de vorige keer. Resetten, updaten, fabrieksinstellingen enz


@Evelien Brouwers Goedemorgen Evelien in dat geval als je al deze stappen heb ondernomen moet je ab gewoon vervangen worden bel hiervoor de helpdesk.

 

Suc6


Hallo, ik heb dezelfde problemen met de nieuwe afstandsbediening. Dus ligt het niet aan de ontvanger? Hij reageert vreselijk traag, of helemaal niet. Het lampje op de ontvanger brandt dan ook lang, als ie zo traag is. Ik heb t lang laten zitten, maar ik word er gek van. Graag hulp. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?


@Evelien Brouwers Goedemorgen Evelien in dat geval als je al deze stappen heb ondernomen moet je ab gewoon vervangen worden bel hiervoor de helpdesk.

 

Suc6

Die is dus al vervangen, 5 maanden geleden. De problemen zijn hetzelfde 


Hallo, ik heb dezelfde problemen met de nieuwe afstandsbediening. Dus ligt het niet aan de ontvanger? Hij reageert vreselijk traag, of helemaal niet. Het lampje op de ontvanger brandt dan ook lang, als ie zo traag is. Ik heb t lang laten zitten, maar ik word er gek van. Graag hulp. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Hoi hoi, hmb2260 v2. Staat voorop.


Hallo, ik heb dezelfde problemen met de nieuwe afstandsbediening. Dus ligt het niet aan de ontvanger? Hij reageert vreselijk traag, of helemaal niet. Het lampje op de ontvanger brandt dan ook lang, als ie zo traag is. Ik heb t lang laten zitten, maar ik word er gek van. Graag hulp. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Hoi hoi, hmb2260 v2. Staat voorop.

 

 

De Arcadyan HMB2260

Zie hier en vraag een nieuwe ab aan.

 

Maar ik zie dat je dat al gedaan had.

Bel KPN en zeg dat de Arcadyen niet meer goed werkt en je alles hebt geprobeerd en vraag of ze nieuwe willen toezenden (oude krijg je dan een retour bon voor).

0800-0402 (gratis)


@Evelien Brouwers Vervelend Evelien maar je zegt ab al vervangen en STB gereset wellicht toch vragen om de STB te vervangen.

Want ik kan niets meer bedenken waarom je ab het niet goed doet.

Als je voorheen geen issues had.

Ik denk alleen als dit het advies moet zijn om de STB te vervangen dat je dan geen 2260 meer krijg maar de DIW7022 en die is nog niet doorontwikkeld deze heeft nog wat kinderziektes.

Het gaat steeds beter maar je kan dus wat issues verwachten.

Aan de andere kant een ab die het niet doet is ook waardeloos dus dan beter de STB vervangen.

Neem maar contact op met de helpdesk hierover.

suc6


@Evelien Brouwers Vervelend Evelien

Ik denk alleen als dit het advies moet zijn om de STB te vervangen dat je dan geen 2260 meer krijg maar de DIW7022 en die is nog niet doorontwikkeld deze heeft nog wat kinderziektes.

 

 

@Thijs1963 

Dat klopt niet.

Als ze het abonnement niet aanpast, krijgt dan een waarschijnlijk de Arris 2952 (kleine kans dat ze de Arcadyan HMB 2260 krijgt)

 

Om de Arris 5202 te krijgen moet ze het 4K pakket met 1 4K zender a € 2,50 per maand erbij nemen.

 

Om de Sagacom DIW7022 te krijgen moet ze het abonnement omzetten naar KPN tv+

Op zich is dat geen slecht idee, maar niet nodig. 

 

Ik vind de DIW7022 ondertussen al aardig stabiel.😉


@Evelien Brouwers Vervelend Evelien

Ik denk alleen als dit het advies moet zijn om de STB te vervangen dat je dan geen 2260 meer krijg maar de DIW7022 en die is nog niet doorontwikkeld deze heeft nog wat kinderziektes.

 

 

@Thijs1963

Dat klopt niet.

Als ze het abonnement niet aanpast, krijgt dan een waarschijnlijk de Arris 2952 (kleine kans dat ze de Arcadyan HMB 2260 krijgt)

 

Om de Arris 5202 te krijgen moet ze het 4K pakket met 1 4K zender a € 2,50 per maand erbij nemen.

 

Om de Sagacom DIW7022 te krijgen moet ze het abonnement omzetten naar KPN tv+

Op zich is dat geen slecht idee, maar niet nodig. 

 

Ik vind de DIW7022 ondertussen al aardig stabiel.😉

als ze geen 7022 krijgt dan lijkt het mij dat deze STB zeker moet laten vervangen.

Maar volgens mij vervangen ze alles nu met de 7022 maar ik kan mij vergissen.

Fijn weekend

 


@Thijs1963

Helaas niet.

Zoals ik al vermelde wordt de Arcadyan HMB2260 vervangen door een Arcadyen HMB2260 of door een Arris 2952.

 

DIW7022 alleen als je het abonnement aanpast naar KPN tv+ abonnement.

 

@Evelien Brouwers 

Heb je KPN al gebeld, gratis, op 0800-0402?

 

Ook een heel fijn weekend. 


@Thijs1963

Helaas niet.

Zoals ik al vermelde wordt de Arcadyan HMB2260 vervangen door een Arcadyen HMB2260 of door een Arris 2952.

 

DIW7022 alleen als je het abonnement aanpast naar KPN tv+ abonnement.

 

@Evelien Brouwers

Heb je KPN al gebeld, gratis, op 0800-0402?

 

Ook een heel fijn weekend. 

Ben op vakantie momenteel, ik bel zodra ik weer thuis ben. Bedankt! 


Hoi @Evelien Brouwers en bedankt voor je bericht :)
Voor nu een fijne vakantie toegewenst en laat je het ons weten of het via onze klantenservice allemaal nog is gelukt?


Hoi @Evelien Brouwers en bedankt voor je bericht :)
Voor nu een fijne vakantie toegewenst en laat je het ons weten of het via onze klantenservice allemaal nog is gelukt?

Hoiiii, nee, t lukt niet nee. Afgelopen vrijdag gebeld, zou binnen 24 uur terug gebeld worden. Natuurlijk is dat niet gebeurd. Vandaag eerst gebeld, 16 min wachttijd. Toen Twitter, moet ik t hele verhaal weer opnieuw doen. Weer gebeld. Weer t hele verhaal doen. Ik zou een nieuwe afstandsbediening krijgen. Omg... uiteindelijk krijg ik een nieuwe ontvanger, maar gewoon exact dezelfde als ik nu al heb. Ik heb ook nog gerefereerd aan dit forum, maar ik kom niet verder.


Goedemorgen @Evelien Brouwers, balen zeg :(

Maar je hebt nu wel een nieuwe ontvanger? En ervaar je hiermee dan weer precies hetzelfde probleem? Dat wordt me niet geheel duidelijk!


Goedemorgen @Evelien Brouwers, balen zeg :(

Maar je hebt nu wel een nieuwe ontvanger? En ervaar je hiermee dan weer precies hetzelfde probleem? Dat wordt me niet geheel duidelijk!

Nee, ze zeiden dat t 3 dagen kan duren voor de juiste afdeling het oppakt en mij een nieuwe stuurt. Als ik vrijdag nog niks heb gehoord moet ik kpn weer bellen. Voor de 3e keer inmiddels 


Goedemorgen @Evelien Brouwers, balen zeg :(

Maar je hebt nu wel een nieuwe ontvanger? En ervaar je hiermee dan weer precies hetzelfde probleem? Dat wordt me niet geheel duidelijk!

Nee, ze zeiden dat t 3 dagen kan duren voor de juiste afdeling het oppakt en mij een nieuwe stuurt. Als ik vrijdag nog niks heb gehoord moet ik kpn weer bellen. Voor de 3e keer inmiddels 

Dan wil ik je vragen om dit toch nog even af te wachten @Evelien Brouwers, hoe vervelend dat wellicht ook is. Als dit op niks uitloopt (waar ik niet van uit ga) laat het dan vooral even weten zodat ik indien nodig bij kan spingen!