Skip to main content

Ik heb een tv kastje maar daarop reageert de afstandsbediening niet meer, heb meerdere afstandsbedieningen en een nieuwe toegestuurd gekregen, echter denk ik dat het aan de ontvanger ligt. Het doet het hermelijn nog steeds niet. Tv reageert na instellen wel op afstandsbedieningĀ 

Hermelijn?

Welk merk en type ontvanger heb je?

Arris VIP2952, Arris VIP5202, Arcadyan HMB2260, Sagemcom DIW7022 (TV+)?

Het kan zeer goed dat de ontvanger defect is, echter moet je met de DIW7022 en VIP5202 ook de afstandsbediening met Bluetooth koppelen.Ā 

Hermelijn =helaas šŸ˜¬

Heb een DIW7022, maar de ab reageert wel als ik de tv aan of uit wil zetten, is deze dan gekoppeld via Bluetooth of staat de tv los van de ontvanger

Je hebt de TV+ ontvanger. En je hebt nu meerdere afstandsbedieningen in huis?

Het is handig om te weten dat als je hierbij een nieuwe afstandsbediening aankoppelt, dat dan de oude afstandsbediening niet meer werkt.

De nieuwe afstandsbediening is precies hetzelfde als de originele afstandsbediening die je eerst had?

Hermelijn =helaas šŸ˜¬

Heb een DIW7022, maar de ab reageert wel als ik de tv aan of uit wil zetten, is deze dan gekoppeld via Bluetooth of staat de tv los van de ontvanger

Heeft het wel gewerkt met de DIW7022?

De TV+ heeft een HDMI CEC instelling 'zet de tv aan en uit met de box '. Dus ja en nee.

Bediening tv is bij deze afstandsbediening ten allen tijde Infrarood.Ā 

Bediening van de box uitsluitend Bluetooth.Ā 

Reageer