Skip to main content

Hoi.

Ik ben net klant van KPN en mijn ik kan geen geluid volume instelen via de KPN afstandsb.

mijn TV merk is Hitachi 55HK6W64. Monteurs koende niet instelen.

Iemand kunnen mijn even helpen ?

Hallo @Aurelian,

De beschikbare codes zijn er een hele hoop. Hopelijk zit er een goede code voor jouw specifieke tv eentje tussen. 
Volg de stappen van het scherm hieronder om de afstandsbediening stap voor stap in te stellen. 


Dit zijn de beschikbare codes : 
005
030
079
108
165
171
182
194
202
209
244
325
328
483


Hallo @Aurelian,

De beschikbare codes zijn er een hele hoop. Hopelijk zit er een goede code voor jouw specifieke tv eentje tussen. 
Volg de stappen van het scherm hieronder om de afstandsbediening stap voor stap in te stellen. 


Dit zijn de beschikbare codes : 
005
030
079
108
165
171
182
194
202
209
244
325
328
483

 
Hoi, Bedankt voor jou reactie. Ik heb alle codes  geprobeerd, ze werken niet. De motor heeft duidelijk verklaard dat hij konde niet.

De enige oplosing is mijn abonnemment stopzetten en terug naar ziggo,


@Aurelian Welkom op het KPN Forum. Wat jammer dat je de afstandsbediening niet gekoppeld krijgt. Helaas zijn er erg veel verschillende soorten tv's beschikbaar en is het vinden van de juiste code soms lastig. Geen enkele van de eerder genoemde codes werkt dus? 


@Aurelian Welkom op het KPN Forum. Wat jammer dat je de afstandsbediening niet gekoppeld krijgt. Helaas zijn er erg veel verschillende soorten tv's beschikbaar en is het vinden van de juiste code soms lastig. Geen enkele van de eerder genoemde codes werkt dus? 

Beste Remco, hellas niet. ik hel alvast codes 17 en 20 geprobeerd mar geen succes !


Dan gaat het lastig worden vrees ik 😞 . Je kan de rest van de codes nog even bij langs gaan om te kijken of je daar betere resultaten mee kunt behalen.


Reageer