Skip to main content

Al maanden heb ik slechte tv-ontvangst *** ***. Bij storingen kpn lees ik al maanden dat er 1 storing is gevonden. Het wordt maar niet opgelost. Verbinding modem valt uit, beelden staan stil, geluid valt weg, waardeloos.

Op deze manier heb ik al maanden geen plezier van kpn. Ik vraag u mij financieel te compenseren voor de afgelopen vier maanden.

Verder zou het mooi zijn als kpn er vaart in zet om de problemen op te lossen.

mvg/peter kerklingh

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt en gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hoi @Peter Kerklingh . Welkom op het forum.

Dat lijkt me geen fijne kijkervaring zo. Hoe is jouw tuner aangesloten? Ik krijg het vermoeden dat er een draadloze verbindingset tussen zit? Klopt dat?

In dat geval is het raadzaam om deze stappen te doorlopen: https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset.htm

Mocht het met een lange kabel zijn aangesloten, zou je dan je profiel willen invullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 


Dag Erwin, 

Jouw antwoord komt precies één uur nadat ik telefonisch via Administratie van KPN heb opgezegd. Ik heb verteld dat de maat vol is. KPN heeft de storingen niet opgelost en ook heeft KPN mij niet op de hoogte gebracht, terwijl ik daar om heb gevraagd. Heel vervelend vind ik ook dat je niet rechtstreeks per e-mail kan reageren. 

Ik ben 40 jaar klant geweest van KPN. Vanaf 21 december hoop ik via Ziggo beter bediend te worden. KPN wijst mij op de opzegtermijn, En daarom moet ik nog tot 15 januari betalen. Huh.

Het zou KPN sieren om een trouwe klant van 40 jaar tegemoet te komen. Mijn abonnement loopt tot 26 december. Vanaf 21 december scheiden onze wegen.

Vriendelijke groet,

Peter Kerklingh

 

 


Spijtig om te lezen. De community en moderatoren staan hier klaar om te helpen bij technische issues. Helaas zijn we dus te laat.

Ik hoop dat de ervaring bij de concurrent beter is.