Skip to main content

Net wilde ik zoals meer mensen hier op het forum Grey's Anatomy en New Amsterdam die ik had opgenomen gaan kijken. Maar ze zijn allemaal weg.

En nee mijn opslag capaciteit zat niet vol en nee het is niet langer dan een jaar geleden en nee een restart werkt niet. Graag een oplossing. 

Beste @MarleneD 

Op welke videoplatform stonden Grey’s Anatomy en New Amsterdam?

Als ze van die videoplatform verwijderd zijn heeft dat te maken met uitzendrechten, die zijn dan verlopen.

Op Disney+ is Grey’s Anatomy aanwezig, en New Amsterdam staat op Netflix.

(oeps, ik zie dat het om opnames gaat. Sorry! 😂🙈)


@MarleneD,

Zou je toch nogmaals de TV ontvanger op de volgende manier willen resetten:

Resetten van de TV ontvanger gaat als volgt:

  • MENU → Instellingen → Systeem → Frisse start

Kan er voor de rest niemand in de familie per ongeluk de opnames hebben verwijderd, en welke merk en type tv ontvanger heb je van KPN?


Hallo Dennis, dank voor het meedenken. 

Ook online in de app zijn de afleveringen verdwenen. 

Helaas heeft niemand anders hier in huis ze kunnen verwijderen. Dit probleem ligt echt bij KPN lees ik ook in andere berichten. Ik hoor dan ook graag hoe ze dit gaan oplossen.

 


Ik hoor dan ook graag hoe ze dit gaan oplossen.

Hoi, @MarleneD . Helaas zijn opnamen ouder dan 7 dagen niet meer terug te plaatsen. Er is namelijk geen gids meer om ze te taggen.

Maar hopelijk lossen ze dit wel op voor nog uit te zenden series op Net5.

Wil je deze series (helemaal) zien dan kan dat alleen via de door @Dennis Schreve  genoemde diensten. Bij alle streamingdiensten zit je niet meteen een jaar vast aan een abonnement. Je kunt het dus ook voor 1 of 2 maanden nemen (mits je tijdig voor het einde van een lopende maand opzegt).


@MarleneD wat balen zeg! Het klopt wat PeterG zegt: vermoedelijk kunnen we ze niet terughalen. Wel ga ik jouw gegevens als voorbeeld doorgeven. Ik heb begrepen dat de opnames allemaal goed opgenomen zijn, maar het is raar dat jij niet de enige bent die hier tegenaan loopt inderdaad. Ik hou je op de hoogte.