Skip to main content

Afgelopen jaar denk ik al drie keer voorgekomen dat opeens alle opnames zijn verwijderd. Dit terwijl er nog genoeg opslag is en wij zelf niet aan de tv hebben gezeten. Heb de tv ontvanger al gereset en opnames zijn ook niet zichtbaar in de app. Aangezien wij bijna geen live tv kunnen kijken is dit natuurlijk behoorlijk frustrerend. Heeft iemand toevallig de oplossing?

Hoe oud waren deze opnames dan Tim? Zaten ze ook niet toevallig in zenderpakketten die je later hebt gedeactiveerd? 


Zijn opnames van een paar weken oud, en het zijn ook steeds alle opnames die verdwijnen dus niet van een bepaald zenderpakket. Ook heb ik geen aanpassingen gemaakt aan de zenderpakketten 


Vreemd, je zou eens kunnen proberen om uit te loggen, en om vervolgens weer opnieuw in te loggen. Ik ben bang dat ik dergelijke opnames niet kan herstellen helaas 😞 . 


Ik wil de opnames ook niet hersteld hebben, het gaat er mij meer om dat dit het afgelopen half jaar al 4 keer gebeurd is en dat het niet nog een keer gebeurd. Alleen lijkt het er op dat niemand de oplossing weet.


Ik koppel het terug Tim maar herstellen is inderdaad niet mogelijk vrees ik. Soms geeft een rechthebbende partij aan dat bepaalde zaken niet meer mogen worden opgenomen en vervalt er een opname. 


Ik en denk velen met mij, ervaren ook herhaaldelijk dit probleem…

Wanneer gebeurd er iets mee?