Skip to main content

Het wordt wel tijd dat jullie meegaan in de andriod tv tijd. Zorg gewoon dat jullie app overal op werkt ook op de google tv en chromecast plus google tv wij betalen als abonnee al veel te veel voor jullie acount ziggo laat zich hierin niet kennen maar jullie wel!!

admin: eigen topic aangemaakt. 

Het wordt wel tijd dat jullie meegaan in de andriod tv tijd. Zorg gewoon dat jullie app overal op werkt ook op de google tv en chromecast plus google tv wij betalen als abonnee al veel te veel voor jullie acount ziggo laat zich hierin niet kennen maar jullie wel!!

Denk je dan dat je daardoor minder zult gaan betalen?


Het wordt wel tijd dat jullie meegaan in de andriod tv tijd. Zorg gewoon dat jullie app overal op werkt ook op de google tv en chromecast plus google tv wij betalen als abonnee al veel te veel voor jullie acount ziggo laat zich hierin niet kennen maar jullie wel!!         Kpn loopt goed achter hierin ik heb deze chromecast plus google tv al een tijdje en ik zou graag mijn kpn account toch willen gebruiken via dit apparaat daarvoor betaal ik tenslotte en kom nu niet u kunt dit ook casten dat weet ik ook wel maar ik wil dit rechtstreeks  doen daarvoor is dit apparaat!

 


Kpn loopt goed achter hierin ik heb deze chromecast plus google tv al een tijdje en ik zou graag mijn kpn account toch willen gebruiken via dit apparaat daarvoor betaal ik tenslotte en kom nu niet u kunt dit ook casten dat weet ik ook wel maar ik wil dit rechtstreeks  doen daarvoor is dit apparaat!


Er is geen iTV app voor Android TV en dus ook niet voor de nieuwe Chromecast met "Google TV". KPN biedt de iTV app alleen aan op telefoons en tablets. Je mist dus niets. Wat een uitspraak is dit “ je mist dus niets" zorg gewoon dat het op alle systemen werkt zo. Moeilijk kan dit toch niet zijn!

 


Het wordt wel tijd dat jullie meegaan in de andriod tv tijd. Zorg gewoon dat jullie app overal op werkt ook op de google tv en chromecast plus google tv wij betalen als abonnee al veel te veel voor jullie acount ziggo laat zich hierin niet kennen maar jullie wel!!

Denk je dan dat je daardoor minder zult gaan betalen?


Wjb daar gaat het niet over!


Er is geen iTV app voor Android TV en dus ook niet voor de nieuwe Chromecast met "Google TV". KPN biedt de iTV app alleen aan op telefoons en tablets. Je mist dus niets. Wat een uitspraak is dit “ je mist dus niets" zorg gewoon dat het op alle systemen werkt zo. Moeilijk kan dit toch niet zijn!

 


Wjb je hoeft mij niet te herhalen hoor!


Zoals wjb ook al heeft aangegeven, is er geen iTV app voor Android TV. De iTV app is alleen beschikbaar op telefoon en tablets. Daarnaast hebben we een Smart TV app, welke alleen te gebruiken is op nieuwere Samsung en LG televisies. Of en wanneer de iTV app ook voor Android TV beschikbaar komt, is op dit moment niet bekend. Ik zal jouw suggestie in ieder geval meenemen.