Skip to main content

Heb op 19 augustus 2020 een brief verstuurd naar Jorg Kramer met een klacht over de afhandeling van de aansluiting voor interactive tv en internet.

Tot op heden geen reactie.

Dat valt me erg tegen van deze heer.

Ik verwacht alsnog een bevredigende reactie.

frans m

 

 

Beste @frans m 

Een klacht indienen kan op de volgende manier.

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

Op het forum proberen klanten elkaar te helpen en als expertise van een medewerker nodig is, zullen zij bijspringen. Waar kunnen wij u bij helpen?


Dag @frans m Waar heb je de brief naar toe gestuurd? We zijn wat sneller te te bereiken via telefoon of chat en ik durf je zo niet te zeggen wat er met je brief is gebeurd. Jorg Kramer zal overigens niet persoonlijk antwoord geven; klachten komen terecht bij onze klachtenafdeling die je ongetwijfeld verder kan helpen. Wat speelde er precies? 


Beste Bart,

De brief is verstuurd aan Jorg Kramer persoonlijk.

Dat die geen antwoordt geeft vind ik ronduit schandalig.

Waar het om gaat is, dat er veel fout is gegaan met de afspraken en het aansluiten van de interactieve tv en internet op de camping.

We zijn toen gewoon voor de gek gehouden.

Wij hebben zowel thuis als op de camping alles van KPN.

Dan verwacht je toch als klant serieus genomen te worden.

Ik zal kijken of ik het hele verhaal terug kan vinden op de pc en doorsturen aan U..

Met vriendelijke groeten,

frans machiels


Dag @frans m Natuurlijk begrijp ik dat. Jörg Kramer is de directeur van de klantenservice en om die reden vind je zijn naam terug onder de verschillende brieven en mails. Als je ons benadert komt je mail of brief terecht bij de afdeling die je het beste kan helpen: de klantenservice of een klachtenafdeling. Die zijn er een stuk op beter toegerust om je te helpen dan Jörg persoonlijk, denk ik. ;-) 

Je mag de mail, of beter gezegd de tekst van de mail, copypasten in een privébericht. Dan kan ik het doorzetten naar de klachtenafdeling, of waar het dan ook hoort. Zou je ook je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Dan kan ik je gegevens erbij pakken. 

Je stuurde me al een privébericht, maar ik reageer even hier omdat andere mensen meelezen en er wellicht ook iets aan hebben, nu of in de toekomst. Het KPN Forum is er in eerste instantie op gericht dat klanten en mensen met interesse in onze producten elkaar helpen met tips en adviezen. Vandaar. :) 


Reageer