Skip to main content

Sinds enkele dagen werkt mijn viaplay app niet meer , krijg de melding de app word niet langer ondersteund op dit app ik heb een smart tv van samsung 

 

Kpn is geen Samsung,  dus lijkt me logischer om bij Samsung voor Samsungvragen aan te kloppen. Toch even een tip, verwijder de app eens en dan opnieuw installeren,  misschien helpt dat.


Nou ik heb die app via KPN gekregen voor mijn Samsung tv en krijg het nu niet gevonden in google store en Samsung heeft het nooit gehad

 


@Gaby Piet Hoi Gaby, wat gek dat je de Viaplay app nu niet meer in de Google Store kunt vinden op jouw Samsung tv. We denken hier op het forum graag met je mee. 

Vanuit KPN kunnen we je helpen met de internetverbinding en met jouw tv-ontvanger of Smart TV app op je tv. Andere apps op je tv, zoals Viaplay, worden door de fabrikant en Google aangeboden. Als dat niet werkt, zoals in dit geval, dan kan je contact opnemen met de fabrikant van je televisie. Op deze pagina vind je de contactmogelijkheden van Samsung. Ik verwacht dat zij je meer kunnen vertellen hierover, en kunnen helpen met opnieuw installeren van de Viaplay app.