Skip to main content

Wanneer wordt dit nou eens aangepakt? Dit loopt ook al een tijdje, een moderator heeft gereageerd maar nog steeds geen oplossing, er gaan meerdere topics over:

2 maanden:

6 maanden:

1 dag geleden:

7 maanden geleden:

Het wordt nou toch tijd dat ze dit eens gaan aanpakken, want hierboven staat is er een topic van 7 maanden tot 1 dag. (gisteren)

 

Dat werkt wel @Dennis Schreve 
Klik sorteren aan en klik de app aan die je wilt verplaatsen en gebruik de pijltjestoetsen van de afstandsbediening om te verplaatsen.


Ik heb er ook totaal geen issue mee


Bij mij werkt het ook nog steeds niet hoor, @huistijger@KarenenRobertenMees. Van de week nog geprobeerd. Het gaat om sorteren op de +Box trouwens.


Ik kan bevestigen dat het lang niet altijd lukt om mijn favoriete apps te sorteren.

Ook mij lukt het op dit moment niet om de favoriete apps te sorteren.

Soms wordt bij het openen van het sorteerscherm de eerste app automatisch geselecteerd en kan je die verslepen en soms is er geen app geselecteerd. In beide gevallen is het voor mij onmogelijk om een andere app te selecteren zodat je die kunt verplaatsen.


Werkt hier ook al maanden niet. 


Werkt hier ook al maanden niet. 

Ik begrijp dat niet @PeterG,  ik heb daar geen problemen mee, doen jullie het misschien via de telefoon?
ik doe het gewoon op de TV zelf en dat werkt probleemloos, zojuist nog even voor de zekerheid geprobeerd.


Werkt hier ook al maanden niet. 

Ik begrijp dat niet @PeterG,  ik heb daar geen problemen mee, doen jullie het misschien via de telefoon?
ik doe het gewoon op de TV zelf en dat werkt probleemloos, zojuist nog even voor de zekerheid geprobeerd.

Bij jou misschien wel maar bij anderen niet.

Ik zou ook niet weten hoe ik dat via een telefoon zou kunnen doen immers het is sorteerfunctionaliteit van de TV+ Box die niet goed functioneert.

Uit dit bericht van @Erik van KPN begrijp ik ook dat dit issue nog altijd open staat.


OK @wjb  en @PeterG 
Ik heb nog een 2e TV+ box, ga ik straks proberen, maar moet eerst even weg.


Werkt hier ook al maanden niet. 

Ik begrijp dat niet @PeterG,  ik heb daar geen problemen mee, doen jullie het misschien via de telefoon?
ik doe het gewoon op de TV zelf en dat werkt probleemloos, zojuist nog even voor de zekerheid geprobeerd.

Maar wel via de +Box? Zou kunnen hoor, want het is al heel lang zo dat het bij de een wel werkt en bij de ander niet. Overigens is het bij recente updates niet aan de orde geweest volgens mij.


Ik heb deze week, na het installeren van de nieuwe HBO Max app, de volgorde van mijn favoriete app's aangepast.

En dat ging snel en makkelijk op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box).

 

Vraagje, s.v.p. niet met de standaard agressieve reactie komen:

“Bij jou werkt het dan wel, maar bij anderen (velen) niet” 

Mijn dank is alvast groot.😉


Ik heb deze week, na het installeren van de nieuwe HBO Max app, de volgorde van mijn favoriete app's aangepast.

En dat ging snel en makkelijk op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box).

Maar dat werkt niet bij iedereen zo gemakkelijk. Bij mij werkt het dus niet​​​ op de TV+ Box.

Het is een bekend probleem en ligt al langere tijd bij het development team.


'Heb de 2e TV+box ook getest en daar werkt het dus niet,
toen de 1e nog even testen en daar werkt het dus wel.
Beide hebben dezelfde software.
Dus zou het aan de box liggen of dat de software niet op alle ontvangers is geïnstalleerd @Jeroen van KPN ?


'Heb de 2e TV+box ook getest en daar werkt het dus niet,
toen de 1e nog even testen en daar werkt het dus wel.
Beide hebben dezelfde software.
Dus zou het aan de box liggen of dat de software niet op alle ontvangers is geïnstalleerd @Jeroen van KPN ?

Dat maakt het toch een vreemde situatie, dat het bij de ene TV+ Box het wel werkt en bij de ander niet. Dan denk ik dat de development team hier eens serieus naar moeten gaan kijken. Je zou dan denken dat er toch verschil zit in de software van de TV+ Box.


Maar dat werkt niet bij iedereen zo gemakkelijk. Bij mij werkt het dus niet​​​ op de TV+ Box.

Het is een bekend probleem en ligt al langere tijd bij het development team.

Waarom moet deze issue zo lang duren? Iedere keer krijgen we updates:

Maar de issue met de apps sorteren vergeten ze steeds, doe eerst dit soort dingen oplossen voordat er een nieuwe update komt waar een klant niet van merkt. Ze kunnen eerst de problemen aanpakken waar klanten last van hebben, i.p.v. nieuwe gadgets verzinnen. 😉


'Heb de 2e TV+box ook getest en daar werkt het dus niet,
toen de 1e nog even testen en daar werkt het dus wel.
Beide hebben dezelfde software.
Dus zou het aan de box liggen of dat de software niet op alle ontvangers is geïnstalleerd @Jeroen van KPN ?

Dit heb ik dus ook!

Alleen bij mij is het andersom.
Box 1 werkt niet.
Box 2 werkt wel.

En dit is echt al langer dan een half jaar zo.
Draaien allebei dezelfde software net als bij jou.


Dit heb ik dus ook!

Alleen bij mij is het andersom.
Box 1 werkt niet.
Box 2 werkt wel.

En dit is echt al langer dan een half jaar zo.
Draaien allebei dezelfde software net als bij jou.

Deze issue is al 7 maanden bezig @FamvDijk.


Bij mij werkte het ook niet.

Omdat ik ineens die knop/optie weer zag staan aan het einde van rijtje favorieten, dacht ik van: Laat ik het weer eens proberen.

 

En bij mij werkt het nu ook weer (geen idee sinds wanneer het opgelost zou zijn).

 

Donald


Hmm. Naar aanleiding van bovenstaande geprobeerd. Maar het werkt hier niet. 😥

Firmware 0.29.20

Launcher 1.157.3


Ik heb het ook gecheckt, en bij mij werkt het ook niet:

Firmware 0.29.20

Launcher 1.157.3


Bij mi werkt gewoon zoals altijd.


Ook hier geen probleem met het sorteren van de apps, werkt gewoon goed.
Je klikt op sorteren apps en ga dan naar de app die je wilt verplaatsen en druk dan op OK daarna verschijnen de pijltjes om te verplaatsen.


Ook hier geen probleem met het sorteren van de apps, werkt gewoon goed.

Je klikt op sorteren apps en ga dan naar de app die je wilt verplaatsen en druk dan op OK daarna verschijnen de pijltjes om te verplaatsen.

Ook ik ervaar weinig problemen met sorteren maar helaas betekent dat niet dat dat dan ook voor iedereen geldt. Ik hoop dat KPN de vinger op het pijnpunt weet te leggen en dit issue weet te verhelpen.

Je kunt overigens ook een "long press OK" doen op een favoriete of geïnstalleerde app in het apps scherm en dan in het getoonde menuutje kiezen voor "Sorteer favoriete apps".

Bij mij verschijnen er overigens geen pijltjes om een app te verplaatsen maar met de links en rechts knoppen van de ring kunnen de apps verplaatst worden.

Wel wordt soms de verkeerde app geselecteerd om te verplaatsen en dat is zeer verwarrend. Selecteer ik de vijfde app wordt soms de vierde app verplaatst.


Als het niet werkt met sorteren aan de "achterkant" dan werkt long press OK ook niet, @wjb.

Bij mij werkt het ook nog steeds niet, btw.

 


@Ratonesque Dan heb je of een foutieve data of cache. Ga naar instelling App - KPN+App - Cache verwijderen/Standaardwarden verwijderen en  dan op Gedwongen stoppen. Dan start de KPN+Launcher automatisch opnieuw, hierna moet je de Audio/Video/Favorieten instellen controlleren. Indien het nog steeds niet verholpen wordt, ga naar dezelfde plek en klik op Data verwijderen/Updates verwijderen en start de TV+Ontvanger opnieuw. Hier moet je wel weer alles opnieuw instellen voor de Apps


Reageer