Skip to main content

Arcadyan HMB 2260  TV ontvanger werkt niet op HDMI aansluiting Samsung UE48JU6400 4k TV. TV geeft aan: onvoldoende / geen signaal op HDMI3.

Ontvanger werkt wel op een Samsung TV UE32M5620 full HD TV.

Een Arris VIP2952 werkt wel goed op de beide TV’s.

Verwisseling van de beide HDMI kabels lost het probleem niet op. De voedingsadapters zijn niet uitwisselbaar en worden dus mee verwisseld met de ontvangers.

De niet werkende arcadyan ontvanger laat wel de zenderkeuze zien op het display, maar geeft kennelijk geen goed signaal door aan de HDMI aansluiting van de 4k TV. Op de 4k TV HDMI3 (ontvanger) verwisseld met HDMI4 (Chromecast). Dan werkt HDMI3 wel, en werkt HDMI 4 niet. Het probleem zit kennelijk niet in de 4k TV, maar wel in de ontvanger.

Iemand of een KPN medewerker bekend met dit probleem?

 

Zwart beeld zou een aantal dingen kunnen zijn @wvogel67. Zou je kunnen beginnen met het updaten van de software van de Samsung TV en voor de zekerheid het doen van een reset van onze ontvanger, zoals bij stap 2. Als die beide stappen niet helpen zou ik je willen vragen om even binnen de instellingen van onze TV ontvanger bij beeld te kijken of de resolutie van onze tv ontvanger goed staat en of het wijzigen van de best beschikbare kwaliteit helpt. Ik hoor graag voor je of dit geholpen heeft. 


Kan ik de google chroomkast ook op de hdmi poort van kpn tv ontvanger type 2260 aansluiten.


Kan ik de google chroomkast ook op de hdmi poort van kpn tv ontvanger type 2260 aansluiten.

nee, want de HDMI-poort van de 2260 heb je nodig om met je tv-toestel te verbinden. De Chromecast moet dus op een vrije HDMI-poort van het tv-toestel aangesloten worden @wubbo 

 

 


Bedankt