Skip to main content

Is het de moeite waard om naar een 4k abonnement over te stappen vanwege de Arris 5202. De 4k zenders boeien mij niet maar bluetooth wel handig. Hebben ze nog meer voordelen?

Hebben ze nog meer voordelen?

App van Netflix in 4k (en Youtube en Amazon Prime volgens mij ook) , maar als je een 4k UHD tv hebt zitten die dáár ook al in.

Je krijgt, als bestaande klant, alleen de Arris vip5202 als je naar Hussel abonnement gaat en minimaal 6 maanden daar het 4k zenderpakketje bij neemt.

Die zenders zijn: Xite, LoveNature en Insight.

Voor de kwaliteit van de overige zenders maakt het natuurlijk niet uit. HD is HD en SD is SD en dat verandert niet.


Dank je, netflix idd via 4k smart.

Die zenders doen me niks dus eigenlijk alleen de bluetooth voor een paar euro.


Oh ja, die nieuwe Arris vip5202 heeft géén display. Dus je ziet geen zendernummers en in standby ook geen klok.


Ik ging over naar hussel zonder 4k abonnement en ik kreeg hem ook.

Ook weer teruggestuurd. Hij ging regelmatig spontaan op zwart.

 


Hmm dat klinkt niet goed ik verander nog maar even niks, bedankt!


Proberen kan altijd natuurlijk. Hussel abonnement en dan 4k decoder vragen. Heb je niet de extra 4k kosten.


Volgens mij krijg ik zowiezo die kosten als ik naar hussel overstap en heb dan de keuze voor 4k en dus de 4k decoders. Heb nu nog alles in 1 en ben dan paar euro duurder uit. Vandaar mijn vraag of die 4k decoders goed/beter zijn. Maar uit jullie reacties maak ik op dat dat alleen wat toevoegt bij de 4k zenders.


Ik had de keus 4k decoder zonder 4k abonnement. 


Geluk gehad dus, @Meneertje van der Meertje  je krijgt die VIP 5202 niet zomaar, maar 1 groot voordeel, tot nu toe nog steeds een rete snel menu en gids, probleemloos kijken dus.😉


@Doornekamp33 ik kon in mijn kpn er voor kiezen, maar ik heb hem terug gestuurd. De problemen met een langzaam menu heb ik hier niet ervaren. 


@Meneertje van der Meertje Daarom zeg ik, geluk gehad, normaal kun je niet voor de 4k kastjes kiezen, je krijgt wat ze kwijt willen als je geen 4k afneemt, alleen nieuwe klanten krijgen de 5202.

 


Moet de tv aanstaan om radio te luisteren?

Of is dat alleen maar om te zien op welke zender je zit?

Ik kan met mijn huidige kastje gewoon de radio aanzetten zonder dat de tv aan staat, kastje aangsloten op soundbar, kan dat met deze ook?


Hallo, @Jozjo .

Sorry voor wat late reactie. Ja, je kan radio luisteren zonder dat de tv aan staat.

Nadeel, de 5202 heeft geen display meer. Je ziet dus geen zendernummer.

Verder heeft ie alleen een optische audio-uitgang. Als je soundbar zo'n ingang heeft is dat geen probleem. Anders heb je een digitaal naar → analoog adapter nodig. (zie uitleg hier)


Top dank je wel, ga me nog ff bezinnen ben dan 4 euro per maand meer kwijt voor exact zelfde pakket als in nu heb.