Skip to main content

Ik kijk regelmatig films die ik opgenomen heb. Vaak niet in één keer. Geen probleem, want ‘de box’ onthoud waar je gebleven bent met kijken dus kijk je de volgende dag gewoon weer verder. 

Sinds KPN Telfort heeft overgenomen gebeurt dit in meer dan de helft van de gevallen niet meer, dan begint de film weer helemaal aan het begin in plaats van waar ik gebleven was. Dan moet ik helemaal gaan zoeken waar ik gebleven was, zeer irritant. Kan dat probleem verholpen worden?!

Extraatje: bij het intoetsen van de blauwe ‘vijf minuten vooruit springen’ knop springt de tijd 2,43 minuten, 3,21 minuten, 4,01 minuten en van alles vooruit, maar géén vijf minuten! Kan daar ook niet eens naar gekeken worden? Of haal 'm weg als je het niet uit kunt laten voeren wat je belooft. 

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Frans 20, vervelend om te horen! Dit zou niet zo moeten zijn. Heb je al eens geprobeerd om de software te verwijderen?

 


Bedankt voor de reactie, ik ga het proberen.


@Sebastiaan_ 
Ik heb de software opnieuw geïnstalleerd, echter zonder positief resultaat. Ik vind dit echt heel vervelend en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben. KPN, zorg voor tevreden klanten en los dit op alsjeblieft. 


@Frans 20 Jammer dat dit het niet verholpen heeft. Ik heb gekeken of er soortgelijke topics waren maar kon deze niet vinden.@wjb Weet jij hier toevallig meer van?


Er zijn topics over dat het verder kijken niet altijd werkt maar die lijken gerelateerd aan terugkijken uit de gids en niet aan opnames.

Maar verder houd ik mij hier niet zo mee bezig.


@wjb Ah helaas, toch bedankt voor je reactie!

@Frans 20 Ik wil je graag helpen maar ik ben bang dat ik het antwoord niet weet. Ben wel erg benieuwd of andere klanten dit ook ervaren.