Skip to main content

Sinds gisterenavond doet de TV-ontvanger het niet meer. Ik heb alle stappen doorlopen die op de website staan, maar het lampje blijft rood. Ik vermoed dus dat de ontvangen defect is.

Hallo @Arie van Driel,

Vervelend dat het niet werkt. Welk lampje blijft exact rood? Die van de tv ontvanger of die van een eventuele DVS (stekker in het stopcontact)? 


Die van de TV-ontvanger.

 


Dus je bedoeld het lampje boven op de ontvanger die rood blijft. Als je hem uit en in schakelt via de knop achter op dan blijft het rode knopje branden en wordt niet groen tijdens de herstart?


Het blijft inderdaad rood.

 


Hallo @Arie van Driel,

Bel even met 0800-0402 of via de chat. Kies bij de chat voor televisie en voor '’ik heb een andere vraag'’ en scroll een stukje beneden voor de de chat. Typ daar dat je een medewerker wilt spreken.  Deze kijken dan met je mee. Het kan ook via hier, maar de wachttijd is hier ongeveer een week. Vul in dat geval je forumprofiel in met je gegevens. 


Welkom hier @Arie van Driel ! Bedankt voor je bericht. Ik zie dat Chris al met je meedenkt. Allereerst, excuses voor onze late reactie. We hebben het momenteel druk op het Forum.
Wat balen dat de ontvanger het niet meer lijkt te doen. Het lampje blijft zo te horen rood en springt niet op groen. Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice of nog niet? 

Zo niet, heb je de ontvanger al eens helemaal stroomloos gemaakt en heeft dit gewerkt? 

Laat het maar weten als ik iets voor je kan uitzoeken. In dat geval wil ik je alvast vragen om je gegevens in te vullen in je profiel, zodat ik kan meekijken. 


 


We hebben niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer