Skip to main content

Er zijn geen veranderingen, geen kabelverbinding, geen apparaten toegevoegd en opeens een foutcode.
De ontvanger is rechtstreeks aangesloten via ethernet, aangelegd door KPN. 
 

Opnieuw opstarten dmv spanningsloos maken. Nu een nieuwe foutcode 301. De software opnieuw download loopt vast. Harde reset werkt niet. Wat wel? 
 

Ik ben juist van Ziggo overgestapt om van deze ellende af te zijn ….. 

 

Arris VIP2952

Er zijn geen veranderingen, geen kabelverbinding, geen apparaten toegevoegd en opeens een foutcode.
De ontvanger is rechtstreeks aangesloten via ethernet, aangelegd door KPN. 
 

Opnieuw opstarten dmv spanningsloos maken. Nu een nieuwe foutcode 301. De software opnieuw download loopt vast. Harde reset werkt niet. Wat wel? 
 

Ik ben juist van Ziggo overgestapt om van deze ellende af te zijn ….. 

 

De Arris VIP2952 is op zich een goede KPN tv decoder, maar hij kan defect zijn. 

Welke Experiabox heb je? 

 

Hoe is hij verbonden met de Experiabox (router)?

Via draadloze verbindingssets kan je dit soort problemen krijgen.

Beste is en blijft vaste UTP kabels.  

Of bedoel je dat met “restreeks aangesloten via ethernet”?  Bedoel je hiermee een vaste UTP kabel? 

 

Zie ook hier i.v.m. de foutcode 301.

 

Heb je glasvezel of koper?

Wat is jouw echte downloadsnelheid? Zie hier om te meten, bij voorkeur met een bekabelde PC of laptop. 

 

Vul ook je gegevens zo compleet mogelijk in. In je account van dit forum.

Dan kan een moderator meekijken en kijken voor een goede oplossing.

P.S. Alleen de moderator (medewerker KPN) kan die gegevens zien. 


Alles is verbonden met UTP. In die zin rechtstreeks naar het modem. Ik heb 1Gbit glasvezel. De link naar fout 301 bracht me tot het posten van dit bericht. 
De echte downloadsnelheid is >500Mbit

kpnbox 12

 

En mijn profiel is nu ingevuld  

 

 


@Lupo iTV Welkom op het forum! Ben je inmiddels al wat verder gekomen met het verhelpen van dit probleem? Ik zie dat je telefonische ook even contact hebt gehad met de klantenservice. Is daar nog voortgang en stappen uit voortgekomen?