Skip to main content

Onze tv ontvanger stoort om de 5 minuten een paar seconden zwart beeld ( dit is ook tijdens het terug kijken van opnames). Ook na een langere tijd de tv uit gehad te hebben kijgen we een roze beeld dit is weer weg na de tv uit en weer aan te zetten. 

 

Hier is kpn al voor langs geweest 2 wifi boosters aan laten smeren want dat zou de ontvanger minder belast worden.... en terug naar een ouder model ontvanger als  tijdelijke oplossen. Vervolgens niks meer gehoord dus zelf maar weer gebeld. Volgende dag de nieuwe arris 4k ontvanger opgehaald en nu hebben we weer het zelfde probleem om gek van te worden ...  hebben meer mensen dit probleem en misschien een oplossing? 

Goedemiddag @Arris tv ontvanger stoort en welkom hier op het Forum, en bij KPN :)

 

Dat is een hele vreemde dus goed dat je daar (ook) via deze weg melding van maakt! Hoe heb je de nieuwe 4k ontvanger nu precies aangesloten; via de super wifi punten of rechtstreeks met kabel? Als je je forumprofiel in kunt vullen dan kan ik ook van deze kant met je mee gaan kijken (en wil je een seintje geven als je je profiel hebt ingevuld?).


Hoi @Arris tv ontvanger stoort , ik heb niks meer van je vernomen dus ik neem daarom aan dat het probleem inmiddels is verholpen! Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag.