Skip to main content

Wij ervaren dat de kpn tv+ box soms een eigen leven lijdt. Regelmatig wordt er geschakeld naar een andere zender zonder mijn tussenkomst. Met name van kanaal 21 naar bv 7. Laatste updates zijn geïnstalleerd.

heeft iemand hier ook last van en wat kan ik hier aan doen.

Zit je net lekker TV te kijken, wisselt de TV zomaar van zender, @MichelKinders. Lijkt mij niet prettig.

Om je verder te kunnen helpen, wil ik je vragen de volgende vragen te beantwoorden.

  • Heb je de batterijen van de afstandsbediening al eens vervangen?
  • Weet je of er even een lampje op de afstandsbediening gaat branden zodra hij zapt? 
  • Welke firmware en softwareversie heb je?
  • Gebruik je de meegeleverde HDMI kabel? Zo niet, hoe heb je de TV+ Box dan aangesloten?
  • Hoe heb je de TV+ Box aangesloten, via wifi of ethernetkabel?
  • Gebruik je geluidsapparatuur en zo ja, welke? Hoe is dit aangesloten (optisch of HDMI)? 
  • Welk merk en model TV heb je?

Hallo Denise

 

batterijen zijn al eens vervangen

zie geen lampjes branden

laatste versies van firmware en software. Check gedaan 

ik gebruik de meegeleverde HDMI kabel

TV+ Box is aangesloten met de ethernetkabel. Om uit te sluiten dat wifi het probleem veroorzaakte

ik heb een Böse soundbar met HDMI aangesloten op de tv niet op de box

tv is een LG 55g26la

 


Bedankt voor de terugkoppeling. Je bent niet de eerste klant met dit probleem. We hebben inmiddels meerdere meldingen verzameld en doorgezet naar het TV team. Ook jouw situatie gaan we doorgeven. Hopelijk kan het TV team de oorzaak achterhalen en is er snel een oplossing. Het spijt me dat ik op dit moment niet meer voor je kan betekenen.


We wachten het rustig af. Blij dat er meer klanten zijn met dit probleem. 
 


Waar ik nog even benieuwd naar ben, @MichelKinders: als hij wisselt naar een andere zender, is dit altijd dezelfde, of wisselt dit ook wel? En is de zender waar hij naartoe wisselt, degene waar je naar keek voor je naar je huidige zender bent gaan kijken?