Skip to main content

batterij ontploft in afstandsbediening.

waar moet ik zijn om kpn dat kenbaar te maken. Het was  een geluid alsof je inpak plastic kapot trapt wist eerst niet wat het was tot dat er vloeistof uit de afstandsbediening liep ik kan je vertellen het bijt overal doorheen waar het dan op ligt .

Waren dit nog de originele batterijen die meegeleverd zijn of had je ze al een keer vervangen?


Dat is een vervelende situatie. Hoelang hebben deze batterijen er in gezeten en waar komen deze batterijen vandaan?

 


Het zijn de originelen batterijen 

in het 2de kastje heb ik ze nu ook vervangen.

ik hoop niet dat het bij iemand gebeurd 

die zij afstandsbediening op de bank of tafel heeft liggen .

ik heb hem op de aanrecht gelegd is hardsteen maar wel uitgevreten.

en het vreemde is de batterij  is niet dikker geworden alleen een dikke smurrie is er uit geperst

dus ja het zijn de originelen batterijen nog 


Kun je de datum nog aflezen van de batterijen met uiterste houdbaarheid? Ruwido levert indd Ruwido batterijen bij de Ruwido afstandsbediening. 

 

Ik heb ooit ook eens een afstands gehad met de grijze ruwido batterijen. Die zaten voor mij al op de uiterste houdbaarheid. Dus die heb ik zelf niet eens gebruikt.. 


2021


Als de afst.bed. hierbij onbruikbaar is geworden, dan kan je die via deze tool vervangen.


ik heb hem op de aanrecht gelegd is hardsteen maar wel uitgevreten.

Is de schade herstelbaar want die vlek in jouw aanrecht op de foto is natuurlijk niet echt aantrekkelijk.


Het gaat er niet om dat ik schade heb

ik wil alleen even aangeven dat de mensen er andere batterijen in moeten doen dus misschien dat kpn een mailtje naar de klanten moeten sturen.

het is echt bijtende prut wat er uit komt

je zal het maar op je meubels krijgen.


Die vlek op de foto is de werkbank

ook daar is het zeil ingevreten 

die vlek op mijn aanrechtblad moet ik even polijsten dan zal hij wel weg zijn.

dus bij mij is het goed afgelopen.


Ai, dat is een nare ervaring, @NCDO! Goed dat je dit meldt. Persoonlijk ben ik dit, in de geruime tijd dat ik al voor KPN werkzaam ben, nog nooit eerder tegengekomen. Dus ik verwacht niet dat hier een grootschalig probleem is waar we iedereen voor moeten waarschuwen. Batterijen worden bij productie natuurlijk uitgebreid getest om dit soort dingen te voorkomen, maar het kan eens gebeuren dat er een setje tussendoor glipt die niet helemaal goed is. Gelukkig dat het bij jou dan verder goed is afgelopen qua schade en dergelijke.

 

Verder quote ik nog graag Peter even. Mocht je afstandsbediening zelf niet meer schoon krijgen, of als je die moeite niet wilt doen, wat ik ook zeker zou snappen, dan kun je gratis een nieuwe afstandsbediening aanvragen.

Als de afst.bed. hierbij onbruikbaar is geworden, dan kan je die via deze tool vervangen.

 


heb al gehoord dat meer mensen het hebben gehad dus ben niet de enige 

maar goed heb het gemeld.👍