Skip to main content
Beantwoord

BBC First geluidsvertraging en Chinese ondertiteling

  • 8 September 2024
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

BBC First heeft sinds kort meer mogelijkheden. Helaas zijn er nu ook meer fouten.

Murdoch mysteries van 5-9 heeft een delay tussen beeld en geluid van ongeveer 2 seconden. Niet te volgen

Sanditon aflevering 2 heeft ondertitels alleen in het chinees. Zeer lastig te volgen

Heb je eerst een fabrieksreset uitgevoerd op jouw KPN TV + box? 

En heb je ook de laatse uptdates geinstalleerd op jouw KPN TV + box? 

BBC first is een engelse TV zender en word via de satelliet uitgzonden voor Groot Brittannie. 

En dat deze TV zender een chineese ondertiteling heeft vind ik heel raar. 

KPN moet voor deze TV zender een oplossing zoeken. 


Meer mogelijkheden? Ik weet van niks. Fill me in. Wil ze graag gebruiken.


@Frans123 

BBC First wordt juist niet uitgezonden voor Engeland, maar voor de rest van “de wereld”.

 


Heb je een TV+ box of kijk je op een andere manier? TV-app, Arris, Arcadyan…?

Murdoch mysteries van 5-9 heeft een delay tussen beeld en geluid van ongeveer 2 seconden.

Loopt hier op de TV+ box als een zonnetje. Vervelend dat het bij jouw out of sync loopt. Gebruik je een soundbar of is dat via de tv zelf? (Al heb ik M.M. al gezien tot en met seizoen 18)

Sanditon aflevering 2 heeft ondertitels alleen in het chinees.

Kom ik niet meer tegen in de gids. Heb dus even bij on demand gekeken en kom daar S3 A2 tegen. Heeft hier Nederlandse ondertiteling (TV+) dus dat lijkt mij al hersteld.


Dank voor de tips. Problemen zijn opgelost


Chinese ondertiteling is wel heel erg raar. Als je een taal wilt leren kan het misschien handig zijn, maar zomaar uit het niets is het niet handig natuurlijk. Gelukkig is het met de tips van de anderen opgelost!


Reageer