Skip to main content

Hallo,

Mijn beeld staat vrijwel continu vast en het geluid hapert

Welke IPTV decoder heb je?

Heb je hem al eens gereset?  Zie hier. 

Wat is jouw echte download snelheid? 

Kijk je met draadloze power lines? Of heb je de UTP kabel van de KPN IPTV decoder rechtstreeks na de Experiabox? 


Goedemiddag @VanBuren en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en goed dat je je probleem kenbaar maakt, tv kijken terwijl het beeld stil staat en het geluid hapert is natuurlijk niet fijn tv kijken. Waar ik in eerste instantie vooral benieuwd naar ben, is hoe de tv ontvanger is aangesloten op de Experia Box; gaat er vanaf de Experia Box een kabel direct naar de tv ontvanger of gebruik je een draadloze verbindingsset? Het kan ook geen kwaad om de tv ontvanger eens te resetten, zie het bericht van @joop2011. Ik kijk ook graag even met je mee; zou je daarom voor mij je forumprofiel in willen vullen? Alvast bedankt!


Hoi @VanBuren , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of ik je nog iets voor je kan betekenen!


Goedemiddag @VanBuren , omdat ik niks meer van je heb gehoord ga ik dit topic sluiten. Mocht ik je toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag!


Reageer