Skip to main content

Hallo,

sinds een paar maanden blijft het beeld bij programma's terugkijken soms hangen. Ook bij opnames. Het is steeds maar een seconde ofzo en het geluid loopt wel door, maar dit is bijzonder hinderlijk. Ook loopt de opname soms helemaal vast en moet de ontvanger aan en uit gezet worden. Dit komt lang niet altijd voor. We hebben alle stappen en resets al uitgevoerd dus ik ben benieuwd waar het probleem ligt. Mijn broer en een kameraad hebben hetzelfde probleem dus kan hier naar gekeken worden?

 

Met vriendelijke groet,

 

Peter

Goedenavond @Peter54321 en welkom hier op ons forum :)

Kan me goed voorstellen dat je dit als irritant ervaart dus goed dat je dit probleem dit via deze weg kenbaar maakt. Je geeft aan dat je alle stappen en resets reeds hebt uitgevoerd; ik neem aan dat je de tv ontvanger dus ook al eens een zogenaamde software reset hebt gegeven (zie stap 2)? Kun je me verder alvast vertellen hoe de tv ontvanger is aangesloten op de Experia Box, rechtstreeks met kabel of gebruik je een draadloze verbindingsset? 


Hoi @Peter54321, ik heb niks meer van je vernomen maar vroeg me af wat op dit moment de stand van zaken is en of ik nog iets voor je kan betekenen! 


Hoi, sorry was op vakantie:) Stap 2 destijds ook gedaan. Tv ontvanger is met kabel verbonden. Mvg Peter


Geen punt @Peter54321, hopelijk heb je een goede vakantie gehad!

Heb je ook nog een 2e tv ontvanger in gebruik en zo ja, ervaar je dan dezelfde problemen? Waar ik verder benieuwd naar ben, is of dit probleem zich voordoet bij specifieke programma's of zenders. En maak je toevallig ook gebruik van de KPN ITV app? Zou je eens willen checken of het probleem zich ook via deze weg voordoet? 


Bij de 2e ontvanger heb ik het probleem niet en bij de app ook niet. Nu valt me echter op dat sinds ik terug van vakantie het probleem zich bij de 1e ontvanger nog niet weer voorgedaan heeft. Laat het eerst maar even rusten. Mocht het alsnog weer voorkomen dan trek ik weer aan de bel.


Bij de 2e ontvanger heb ik het probleem niet en bij de app ook niet. Nu valt me echter op dat sinds ik terug van vakantie het probleem zich bij de 1e ontvanger nog niet weer voorgedaan heeft. Laat het eerst maar even rusten. Mocht het alsnog weer voorkomen dan trek ik weer aan de bel.

Bedankt voor de terugkoppeling en goed om te lezen dat het nu weer goed lijkt te zijn! Houd het natuurlijk wel even goed in de gaten en mocht het probleem onverhoopt terugkeren, laat het me dan vooral weten :)Â