Skip to main content

Geachte, 05/04/2021.

 

Dank voor u bericht aangaande einde proefperiode van mijn abonnement.

 

Aansluitend bericht ik u dat ik sinds afsluiten abonnement oktober 2020 een bevroren beeld en geluid ondervind bij wisselen van zender. Tussentijds al een nieuwe ontvanger van u mogen ontvanger,echter die niet de oplossing bleek.Vanaf medio december 2020 ben ik een aantal keren telefonisch door een speciale medewerker van u benaderd die dit probleem bevestigde.De hoop uitsprak dat binnenkort bij aanpassingen en oplossen technische problemen mijn probleem ook opgelost zou kunnen worden.Medio februari zou hij weer contact opnemen,tot op heden niets meer vernomen  04/2021.

 

 

Onlangs nam ik weer telefonisch contact met u klantenservice,resultaat ik maak aantekening u wordt binnen drie dagen terug gebeld.Nu na ruim drie weken niets vernomen.

 

In mijn onlangs gehouden contact heb ik voorgesteld de eerder eenmalige korting die ik heb mogen genieten in een geringere bedrag maandelijks mij toe te kennen zolang het ongemak plaats vind.

 

Deze vraag heeft wellicht bij u een naar mij toe een stilzwijgen veroorzaakt.

 

Ik verneem graag van u dat mijn vertrouwen  eerder gesteld te kiezen voor een tv KPN abonnement door uw inspanning bewaarheid wordt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Henk.M.

@Henketiny Hallo Henk, irritant dat je last hebt van bevroren beeld en geluid als je van zender wisselt. 

Fijn dat je je gegevens al in je forumprofiel hebt gezet, ik heb ze erbij gepakt. Ik zie wel dat je een aantal keer contact gehad hebt, maar ik kan helaas niets vinden over dat je teruggebeld zou worden. Ik doe graag een poging om je te helpen dit op te lossen. Je hebt al een nieuwe tv-ontvanger en nieuwe afstandsbediening ontvangen in de afgelopen tijd, en dat 't geen verschil maakt, klopt dit?  

Kan je me meer vertellen over wat er precies gebeurt? Dit kan ik niet van afstand zien, ik weet alleen wat jij me vertelt. Bevriezen beeld en geluid echt alleen bij het zappen? Hoe lang duurt dit? Gaat verder het tv kijken goed, en hoe zit het met andere functies zoals terugkijken van programma's? Je hebt 1 tv-ontvanger in huis zie ik, hoe is deze aangesloten op de Experia Box?


Geachte, 06/04/2021.

Dank voor uw reactie,

Grappig dat u niets kan vinden,dat was ook het antwoord bij mijn laatste contact service afdeling.

2020/2021 ben ik driemaal gebeld door uw medewerker.Die op afstand heeft geconstateerd dat er een hinderlijke vertraging is bij mij met zenderwisseling.ook ontving ik een speciaal telefoonnummer met code vermelding.om retour te bellen toen ik niet bereikbaar was.En nog steeds kunt u niets vinden,blijft grappig.Maar de vraag is,Kunt u zich vinden dat een financiële abonnement  compensatie totdat probleem is opgelost op zijn plaats is.uw medewerker heeft al eerder een eenmalige vergoeding gegeven.klacht omschrijving  : zwart beeld bevroren beeld bevroren geluid.bij zender wisseling.tijdsduur hinderlijk,aansluiting door uw monteur utp kabel direct op ontvanger.klacht vanaf dag één.Grappig ook dat aflopen actie  periode goed is terug te vinden.

Vriendelijke groet,

Henk M.

 


@Henketiny Hi Henk, dat begrijp ik, ik zou je ook graag vertellen dat ik 't wel zie, maar ik ga de waarheid natuurlijk niet verdraaien.

Zo gauw een storing verholpen is, kunnen we kijken naar de mogelijkheden voor compensatie. Zo lang de storing nog loopt heb ik die optie niet. Ik help je er graag mee verder, alleen heb ik je hulp daar wel bij nodig in de vorm van antwoorden op de vragen die ik eerder stelde.